NOD lijst

A

Anoniem

Guest
25/27-1 Daam 3de kindje, 3de ronde Zwanger !!!!
31-1 Melian 1e kindje ronde 3 Red Devils
2-2 2ps 1e kindje, ronde 2 Red Devils
3/2 Issatje, derde kindje, 1e ronde. Red Devils
8/9-2 wy2006, 2e kindje, 6e ronde ????
10-2 hilda 1e kindje ronde te veel
14-2 Starbucks 1e kindje, ronde 5
14/18-2 Neomi85 2e kindje, ronde 3
15/2 Esther31,4e kindje, 2e ronde
15-2 Bloempje26, 2e kindje, 2e ronde
17/20-2 - Chade, 2e kindje, 9e ronde
21-2, jasch, 3e kindje, 6e ronde
23-2 Tamara, 2e kindje, ronde 3
24/2 Daycey 1e kindje ronde 21
25-2 - Tataartje, 3e kindje, 2e ronde
2 -3 las, 2e kindje, 3e ronde

hoi hoi mensjes aan deze kant
hoe is het met jullie
de zwangerschap hier gaat wel ben alleen goed verkouden geweest en nu nog een beetje
aankomende donderdag ben ik alweer 6 weken
poeh wat vliegt de tijd hopenlijk snel voor jullie ook een kleine geluk

kusjes daam

hier word het nu spannend. vorige maand een cyclus van 28 dagen gehad. als deze cyclus doorzet zou ik vandaag ongi oeten worden. ik loop al een week met buikpijn de ene keer buikkrampen de andere keer een zeurende buikpijn. verder had ik de afgelopen 3 dagen hoofdpijn zo in het voorhoofd. Dus we moeten weer afwachten. elke maand lijk ik alle klachten te hebben van een zwangerschap maar deze maand totaal niets alleen de buikpijn dan. wacht vandaag nog even af en anders morgen testen misschien.

liefs hilda

oeh ja dat is wel spannend dan ja
ik zal duimen voor je
en ja bij ons is het elke dag dat ik meer merk van het zwanger zijn
ik was vandaag bijvoorbeeld zo moe dat ik mijn bed niet uit te krijgen was en nog geen 2 uur later weer terug mijn bed in ben gegaan omdat ik anders op de bank in slaap was gevallen heb toen nog anderhalf uur bij geslapen en nu gaat het wel

ik heb zo'n beetje elke maand het gevoel dat ik zwanger ben..hihi
heb nu een al een week een ontzettende druk/trekkende onderbuik en steken in de lies! Nog nooit eerder gevoelt. en al eerder gevraagd en sommigen dachten eisprong maar heb het nu al lang dan een week!kan toch niet de eisprong meer zijn...ach we zien wel!we moeten toch wachten!
hoe was je weekend weg Lisette?leuk gehad in Rome toch?
Daam fijn dat het zo goed met je gaat op je verkoudheid na...tijd voor lente!
Hilda; hoop zo dat je gauw zwanger bent!

Ik zit de dagen tot testen weer af te tellen.. Wilde dat ik "rustig" kon afwachten elke maand maar ben er zo mee bezig..
Heb nu wel meer het idee dat het echt zo is in vergelijking met andere maanden (zeurend gevoel in de lies, vaker plassen en het voelt gewoon "goed"). Of beeld ik het me in, of toch niet, of toch wel, of toch niet aaarrgh ;-)

Neomi leuk dat je er naar vraagt. Rome was echt heerlijk. Wat een mooie stad, een aanrader voor iedereen die een weekendje weg wil!
We hadden daarbij ook nog heerlijk weer. In het zonnetje op het terras met een glaasje prossecco.. genieten!

Hilda, ik duim voor je! ben benieuwd.
Daam, fijn dat het allemaal goed met je gaat! leuk dat je hier af en toe nog eens langs "surft" Hoop ook inderdaad dat we je snel gaan volgen.

Slaap lekker allemaal. Liefs Lisette

Heej ladies,

Ook hier nog in de wachttrein. Ik had verwacht dat de Red devils er al lang waren, want ik heb al sinds zondagmorgen het vermoeden dat het er aan kwam (en dan bedoel ik ook dezelfde dag of de volgende dag), maar het is er nog steeds niet!
Van die rare buikkrampen, loop me gek naar het toilet om te checken of ze er zijn...maar nee.
Mijn korste cyclus was 26 dagen tot nu toe, de langste 28, dus morgen is mijn 28e dag.

Ik heb ook sinds vandaag een trekkend gevoel in mijn rechteronderbuik, het klinkt misschien raar, maar ja ik weet hoe het voelt na mijn eerste zwangerschap, het lijkt op bandenpijn (zo kan ik de pijn omschrijven). Lijkt mij nogal vroeg in dit stadium, maar op internet rondneuzen leert mij dat bandenpijn al in een zeer vroeg stadium kan optreden.... stiekeme hoop :)

Maar ik w8 maar rustig af, al moet ik zeggen dat het met de maand moeilijker wordt....

Ik wil wel een oktoberkindje :)

Terug
Bovenaan