NOD maar dan anders...?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ben sinds een week hier wel eens te vinden. Anyway, ben donderdag gestopt met de pil en ben sinds gisteren ongi. Het is anders dan anders  want ik heb geen pijn en voel mij niet gammel (normaal wel). Dit komt misschien omdat ik mijn strip niet netjes heb afgemaakt? Ik wil namelijk heel graag zwanger worden dus ben halverwege gestopt. Kan dit kwaad?
Ben beniewd of ik er vanuit kan gaan dat ik gewoon een eisprong heb straks.

groetjes en gefeliciteerd voor iedereen die net zwanger is geworden!

Hoi pepernootje.

Ik weet niet of het erg dat je midden in je strip bent gestopt!!!
Ik slik morgen mijn laatste pilletje, vind t zo ontzettend spannend.
Op zich wel fijner dat je je niet zo gammel voelt.
Heel veel succes en maar hopen dat t snel raak is.

Liefs blondje24

Hoi Blondje 24,

Ik las inderdaad dat jij ook over 2 dagen echt gaat klussen! Zeker spannend!! We houden elkaar op de hoogte hoor. Ben jij 24? Ik ben 30 en mijn klok tikt behoorlijk haha  ben er helemaal klaar voor!
Hoop wel dat niet alles overhoop is gegooid door niet mijn strip afgemaakt te hebben..
groetjes pepenootje.

Hoi pepernootje,

Hoe ver in de strip was je toen je stopte? Als je nog maar net begonnen was met de strip en toen meteen weer gestopt kan het misschien zijn dat je een soort van tussentijdse bloeding nu hebt en dus niet heel erg ongesteld bent. Dat heb ik ook weleens gehad toen ik de pil een paar dagen achter elkaar vergeten was in te nemen.

Ik weet niet of je daarna dan ook een eisprong krijgt. Misschien dat je lichaam het even niet vat of dat je lichaam gewoon weer opnieuw begint met de cyclus. Als ik jou was zou ik gewoon even afwachten...

Succes!

Groetjes, Tessje.

Hoi Tessje,

Ik moest nog 8 dagen. Ik ben nu wel ongesteld maar heb er amper last van, het is anders dan anders. Hopenlijk pakt mijn lijf de draad weer op en komt er gewoon een eisprong.
ben benieuwd, groetjes pepernootje.

Hey pepernootje.

Ik ben inderdaad 24. Eindelijk gestopt met de pil gisteren heerlijk. Vindt t zo spannend.
Ik hoop voor je dat je lichaam niet overhoop is gegooid, maar ik denk dat t wel mee zou vallen. Dit is je 1e ronde voor een 1e of heb ik het verkeerd. Ook al ben je 30, het kan net zo goed in 1x raak zijn.
Heel veel suc6 en we houden elkaar op de hoogte.

Liefs blondje24

Hoi pepernootje,

Als je met de pil gestopt bent heeft je lichaam sowieso even wat tijd nodig om je normale cyclus weer op gang te brengen. Bij mij heeft dat wel een half jaar geduurd, dus niets om je zorgen over te maken.
Wel spannend he?! Ik heb morgen mijn eerste NOD, ben op van de zenuwen.

Riesje.

Hoi!

Toen ik stopte met de pil (ook middenin de strip gestopt) werd ik na mijn stopweek weer netjes na 28 dagen ongesteld. Mijn lichaam had dus weinig tijd nodig op gang te komen.
Denk dus niet dat het erg is dat je middenin de strip gestopt bent. Tis gewoon je stopweek en dat je minder voelt dan normaal is misschien omdat je baarmoeder nog niet een hele dikke slijmwand heeft aangemaakt. Het hefet minder tijd gehad natuurlijk.

Lekker toch dat je minder last hebt. Houden zo! Haha

Veel succes met zwanger worden. Ik ben ook bezig voor de eerste, 1e ronde ook. Mijn NOD is 20 feb.
Spannend!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan