NOD Maart 2021

<p>Hi Ladies,<br /><br />Wie sluit zich aan? We hebben de wens voor een tweede kindje (we hebben al een zoontje van 20m). <br />We gebruiken al een tijdje geen bescherming en vanaf december zijn we echt gericht aan het ‘klussen’. <br />Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. De 18e heb ik voor het eerst een constante smiley gehad. We hebben het nu twee keer gezellig gehad en gaan het dit weekend ook nog gezellig maken ? <br /><br />En dan dat eindeloze wachten.. NOD is +/- 6 maart. Heb nogal een onregelmatige cyclus dus is niet met zekerheid te zeggen.  Leuk als jullie meedoen! X </p>

Hi!
Volgens mij is er ook al een topic voor nod maart 2021, maar ik sluit me hier ook graag bij aan. Moet wel zeggen dat ik soms een hele tijd niet op het forum kijk hoor haha! Wij gaan ook voor ons 2e kindje, we hebben een dochter van 19 maand. Wij zijn sinds november bezig, dus dit is ronde 4. Mijn nod is +/- 3 maart maar heb een beetje een onregelmatige cyclus, soms 1 of 2 dagen verschil dus ook weer niet mega onregelmatig. Ik had deze maand ineens onverwacht heel vroeg een smiley..ik verwachtte hem afgelopen dinsdag/donderdag maar hij was er afgelopen zondag al ineens! Mijn man kwam die dag pas laat in de nacht weer dus maandagochtend gezellig gemaakt. Geen idee of je dan nog kans hebt maar .we zullen zien. Was er eerst heeel erg mee bezig, teveel denk ik, omdat het bij onze dochter in 1 x raak was, was ik nu elke x mega teleurgesteld. Ben sinds deze maand wel relaxter en ben er niet constant mee bezig ?

Terug
Bovenaan