Nod oktober

oductenVoordeelpasZwanger- & BabyboxCenter ParcsMeer

Home > Forums > Zwanger worden > Vraaagje
Vraaagje
gebruiker993545
16/10/2022 om 14:34BEWERKEN | REAGEER | REPORT
Hoi mamas.

Een vraagje. Wij zijn al bijna 2 jaar aan het proberen voor een derde kindje. We hebben in deze tijd heel wat pech gehad waaronder miskramen en ons dochtertje die vorig jaar helaas is overleden aan alle 3 de chromosoom afwijkingen.
In de tussentijd heb ik in eerste instantie niks gedaan, wel toch de moed erin geprobeerd te houden om het te blijven proberen. Uit eindelijk heb ik het tijdelijk opgegeven en weer een spiraal laten plaatsen in mei dit jaar. Vergeleken met de vorige keer dat ik de mirenaspiraal had, had ik deze keer ontzettend veel klachten. Veel buikpijn, qua stemming en gevoel was ik mezelf niet meer, plotselinge bloedsverlies dat soort dingen. 14 september heb ik m eruit laten halen, omdat die inderdaad verkeerd bleek te zitten en heb besloten m eruit te houden en er toch weer voor te gaan. Het is er 14 september eruit gegaan en 15 september kreeg ik (althans daar gaan we even vanuit) mijn menstruatie. Deze was gewoon normaal, niks geks en gewoon 7 dagen zoals gewoonlijk. Nu zou ik dus weer ongesteld moeten worden, want zover ik begreep heeft een spiraal of het verwijderen hiervan geen enkel invloed op je cyclus, maar nu ben ik bijna een week over tijd. Heb 2 testen gedaan ene op de nod en ene 2 dagen later, maar deze waren beide negatief.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn of die dit ook heeft gehad? Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dit ook had vorige keer toen ik de spiraal eruit liet halen.

Groetjes,…
 
Niet met zodanig, maar ik ben 2 keer gestopt met de pil. En beide keren verliepen anders. De ene keer werd ik geruime tijd iedere twee weken licht ongesteld. De tweede keer gewoon om de 4 weken middelmatig.
 
Misschien kan iets als leeftijd hierin een rol spelen? Weet verder niet waarom. 
 
Ik wens je veel succes. 
Met zoveel pech is misschien iets als een DNA onderzoek van jouw en je partner een goed idee? Om een beeld te krijgen van hoe compatibel jullie genen zijn?
 
Daar worden wij inderdaad voor doorgestuurd. Als het goed is nog 7 weken ongeveer dan mogen we eindelijk naar klinische genetica na een jaar wachten. Stomme wachtlijsten ?
 
Terug
Bovenaan