NOD op 20 februari!! Wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Wie heeft zijn NOD ook op of rond de 20ste? Begin het nu wel spannend te vinden..
Heb al dagen een ongi gevoel dus het rode feest kan ieder moment losbarsten maar tot op dit moment nog geen enkel teken...behalve die lage rugpijn en buikpijn. Ook een beetje een hongergevoel steeds....
Heb in tegenstelling tot andere maanden helemaal geen last van mijn borsten. Normaal heb ik altijd erg last van pijnlijke, harde borsten net voor mijn ongi maar nu nog niets!

Ach, misschien heeft het allemaal niets te betekenen en bovendien is het pas de eerste ronde....maar toch. You never know!

Toch?

iemand anders ook NOD spanning??

xxx Billie

Hoi Billie,
nee nog geen nod spanning bij mij ( 9 maart) maar wilde je even een hart onder de riem steken...   wij zitten nog maar in ronde 2 dus ook nog erg pril allemaal
maarre heeel veeel succes met afwachten
spannend hoor
groetjes mayo

Hoi Billie. Mijn NOD is de 19e of de 20e. Mijn ongi begint altijd met wat oud bloed en dat heb ik sinds vanmiddag al. Ik denk dus dat de rode duivels er gewoon aan komen! Maar......bij mijn 1e zw.schap had ik een kleine innestelingsbloeding tijdens de periode dat ik eigenlijk ongi moest worden, dus hou ik altijd nog hoop totdat ik echt ga vloeien.
Jij ook heel veel succes enne....laat ff weten als het raak is voor je he?!
Groetjes, Patricia

Hoi Billi

Ik heb de 18e (morgen) mijn nod. Ik voel helaas helemaal niets geks dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben.
Heel veel succes ik zal voor je duimen!!!

Liefs sil
4e ronde, 1e kindje

Terug
Bovenaan