NOD op moederdag (13 mei)

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal
ik ben happydays en 29 jaar (deze zomer 30)
over een week ga ik trouwen (yesyesyes) en we zijn gestopt met de pil. mijn eerste ongi is er dus ik kan ongeveer mijn cyclus uit gaan rekenen.
en wat denk je mijn nod valt op 13  mei,  moederdag hihi toch wel een beetje speciaal.
mijn eisprong is in het eerste weekend van onze honeymoon, dus klussen wordt geen probleem

zijn er nog meer meiden met een nod rond deze dag?

groetjesssss

Hoi,

Ik heb een onregelmatige cyclus, maar heb mijn NOD een paar dagen voor moederdag denk ik. Dus als ik met moederdag nog niet ongi ben, wordt het heeeeeel spannend!

Groetjes,

Jetteke

Hoi hoi!!
Mijn man en ik zijn vorige zomer getrouwd en sinds 1 maart hopen we op een wondertje..( Allebei 25 jaar)  Ik heb net mijn menstruatie gehad. 32 cyclus en als de volgende ook weer 32 dagen is moet ik op 16 mei ongi worden.. Helaas schommeld mn cyclus wel es een paar dagen. Maar dit keer nemen we  het zekere voor het onzekere en word er vanaf een cyclus van 27 dagen tot 34 dagen hard geklust hihi.. Het zal ons 1e wondertje worden, heb er veel zin in, en hoop natuurlijk dat het erg snel mag komen!!
Lijkt me erg gezellig om hier te kleppen met jullie...

Hoi happydays,

Dus voor jullie inderdaad happydays! Trouwen, geweldig! Wij zijn vorig jaar in september getrouwd en het was een dag om nooit te vergeten. 1 tip geniet van allles, want de dag vliegt voorbij!
Waar ga je heen op honeymoon?

Mijn nod is niet op moederdag, maar ergens tussen vandaag en 1 mei, maar altijd als ik mensen over trouwen hoor word ik weer enthousiast. Heel veel geluk!

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Nou wij zijn niet getrouwd maar wel erg gelukkig samenwonend. Ik ben 29 en mijn vriend is 33 jar. We zijn trotse ouders va een zoon van ruim twee jaar en nu dus de wens naar een tweede kindje. Mijn cyclus is erg regelmatig en ik verwacht dat mijn NOD ook op 13 mei is.
Maar bij mij is het niet zo romatisch als bij (ben even je naam kwijt, balen dat je niet terug kunt lezen) dat je klust voor een prachtig babytje in je  witte broods weken.

Nou meiden allemaal veel plezier in de komende klus weken!
Gr Eef  

we gaan op honeymoon naar griekenland, kreta om precies te zijn. naar een mooi kustplaatsje "elounda". in een super hotel, in de folder stond 'no kids' hihhi nog 1 keer lekker genieten van elkaar op vakantie kan hierna misschien niet meer of in ieder geval voorlopig niet meer.

wij zouden eerst ook niet trouwen, we hebben een samenlevingscontract en alles goed geregeld. maar ja dan gaan er verschillende vrienden om je heen trouwen en dan gaat het toch wel kriebelen hoor.

heb er echt supppperrrrrr veel zin in  (nog 5 dagen) maar ben wel bang dat het allemaal veel te snel voorbij is. maar er worden veel foto's gemaakt en er wordt gefilmd, dus kan altijd nog terug kijken wat we nog allemaal gemist hebben

veel klusplezier allemaal
groeten happydays

Terug
Bovenaan