nod op valentijnsdag hoe romantisch zou dat zijn!

Hoi meiden! Mijn nod is op valentijnsdag, hopelijk heb ik een mooi cadeautje voor hem en kan ik een positieve test laten zien. dat zou nog eens romantisch zijn of niet! Wie nog meer?

ja ik moet 13 feb worden en als ik het dan niet ben dan gaan we op  day testen....
Dat word klussen aan komende dagen...hoop niet dat de  komen anders ben ik heel                 dus ik ga duimen voor mijn zelf en voor iedereen  en hoop het zo .......

nou dat valentijns dag snel mag komen

Ja, dat zou leuk zijn. Als ik de 14e nog niet ongi ben heb ik mijn test al gedaan. Zolang kan ik niet wachten. Verwacht het een dezer dagen.

Maar ik heb mijn man weleens een heel mooi kado gegeven. EEN MEISJE, geboren op Valentijn dag. En nu zeg ik nog steeds: Ik heb jouw gegeven wat niemand op Valentijnsdag geeft.

Mijn NOD is de 9de, denk ik. Dit is mijn eerste cyclus na de Mirena, dus voor hetzelfde geld is die langer dan de 29 dagen waar ik vanuit ben gegaan. Ik heb mij dan ook voorgenomen om op Valentijnsdag te testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden. Zou idd een top-cadeau zijn hè!

Terug
Bovenaan