Nod rond 18 september, wie nog meer?

Dit is de 3e ronde voor mijn 2e kindje.
Ik heb al een zoon van 1,5 jaar. Bij hem was ik al de 2e ronde zwanger. Maar nu zal het wel een heel stuk langer duren ga ik vanuit.
En jij?
 
Goed dat je daar alvast vanuit gaat, dan is hopelijk de teleurstelling wat minder groot elke maand. Ik zit nu in ronde 10 voor mijn eerste kindje(In november gestopt met de pil en sinds december een redelijk regelmatige cyclus.)
 
Ja eerlijk gezegd heb ik nog wel steeds het gevoel dat ik weer snel zwanger ga zijn, binnen een half jaar ofzo. Ik ben nu namelijk 2 maanden gestopt met de pil, en in die 2 rondes beide een positieve zwangerschapstest, maar alsnog ongesteld geworden helaas. Maar de bevruchting lukt tot nu toe dus nog elke ronde. En in maart ben ik zelfs door de spiraal heen zwanger geworden. Alsnog misgegaan, maar toch.
Maar het kan natuurlijk ook nog steeds 1 jaar duren. Maar mijn gevoel is positiever haha.
 
Hi Lindamam,
Ook ik moet rond 19 september ongesteld worden. Laten we hopen dat we het allemaal niet worden en een positieve test in onze handen hebben tegen die tijd :)
 
Terug
Bovenaan