NOD rond 21 juni! Wie nog meer?

<p> NOD rond de 21ste van juni... </p><p>Vind het allemaal heel spannend en ik hoop dat het raak is! Bij ieder dingetje dat ik voel: "zou t dan echt zo zijn?!" </p><p>Ik heb nu sinds een week hele gevoelige borsten, normaal heb ik dit 2 dagen voor mijn ongesteldheid, het kan zo zijn dat mijn cyclus nu korter is en ik er dus eerder en heftiger(?) Last van heb. </p><p>Volgens mijn 32 daagse cyclus die ik nu sinds 3 maanden heb, had ik vorige week mijn eisprong, kun je dan al direct (bij brvruchting) last hebben van je borsten? </p><p>??????????????</p>
 
Ohh zo herkenbaar wannebemom.
Januari gestopt met de pil 48 dagen later vreugde dans want yes mijn lichaam doet get. Daarna keurige 32 daagse cyclus. Mijn nod ook 21 juni. Bewust niet aan de testen gegaan als het komt dan komt het. Manlief zou hele week weg zijn. Toch maar eens testen om te controleren of ik iets voel. Vrijdag eisprong gehad. Vrijdag nacht manlief thuis. 1x de rest deze weekeind/week niks meer. Maarja het zou kunnen. Ben wel enorm moe sinds gisteren kan wel (ook gedaan) gat in de dag slapen. Symptoom? Geen idee
 
Terug
Bovenaan