nod rond 4 juli??

Wie heeft er nog meer zijn NOD rond 4 juli??? Nu het nog maar een weekje duurt wordt ik weer erg ongeduldig en ga ik weer van allerlei kwaaltjes voelen. Maar ik denk dat ik ze voel omdat ik ze WIL voelen! we hebben wel genoeg geknuffeld rond de vruchtbare dagen maar tja dan is het nog steeds afwachten hè.
 
Hoi Tika,

Weet precies wat je bedoelt. Als ik van mijn normale cyclus uitga van 28 dgn, dan heb ik 30 juni mijn NOD, maar ik was afgelopen maand 6 dgn overtijd, dus die tel ik er voor de zekerheid maar beoven op. Toen ik die 6 dgn overtijd was, voelde ik ook van alles, was er bijna van overtuigd dat het zo was (ook al had ik neg. testen). helaas dus niet. Soms kan je lichaam een loopje met je nemen. Ik moet zeggen dat ik deze maand nog redelijk rustig ben, aangezien het de vorige keer niet zo was. Ik zie wel. Het zou leuk voor je zijn, maar hoop nog niet te veel. "Gewoon" 4 juli afwachte (ik weet hoe moeilijk dat is). Sterkte, suc6 en wie weet met een beetje geluk zijn we beide zwanger volgende week ;)

groetjes Lilian
 
hoi dames
ik heb mijn nod 3 juli.
ik voel ook altijd vanalles, mijn lichaam heeft me iedere keer weer voor de gek gehouden.
deze keer voel ik bijna niks, alleen zo af en toe steekjes in mijn borsten.
ik zou nu al willen testen, maar dat zou weinig zin hebben dank ik.
ik heb nou testen van internet gehaald, bij L10 die kan je 4 dagen voor je nod gebruiken. ik denk dat ik een woensdag een testje waag.
veel suc6
groetjes henny
 
Ik heb mijn NOD rond 7 juli. Na 6 maanden hoop ik eindelijk dat we op het juiste moment geklust hebben en het dan ook nog zo mag zijn dat het raak is.
Ik voel niets, dus ik heb er weer een hard hoofd in. Ik hoop voor ons allen dat het snel mag gebeuren.
 
Volgens mijn eigen cylces heb ik mijn NOD op 2 Juli, dus bijna. Maar verleden cycles was ik 4 dagen overtijd. Dus ik tel ze er maar bij op. Dus dan 6 Juli mijn NOD.

Normaal heb ik van alles, maar nu gelukkig even rust. Wel heb ik ongi pijn, maar dat had ik al eens eerder, dus ik wordt gewoon ongi.
Dat is ook mijn gevoel. En tot nu toe heeft mijn gevoel altijd geklopt. We zijn sinds Januari bezig.

Liefs Tatjana
 
mijn nod is 5 juli ben vanaf januari bezig. eerst dacht ik dat ik allemaal zwangerschaps kwaaltjes had maar deze maand voel ik echt helemaal niks .nou het zal wel goed zijn. veel suc6 iedereen liefs MC
 
ik heb als ik mijn gewone cycles aanhoud 1 juli mijn NOD maar omdat het weer een zooitje is door een mislukte innesteling (zoals ik het noem want na vijf weken vind ik het geen miskraam.)
maar als ik die cycles aanhoud dan heb ik rond 8 juli mijn NOd dus probeer ook in ieder geval tot dan te wachten met testen als mijn ongesteldheid inderdaad op zich laat wachten.
ik heb wel een paar klachtjes maar ik durf bijna niet meer te hopen.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan