Nod rond de 17e?

A

Anoniem

Guest
Heey meiden!

Ben ik weer... Jullie zullen wel denken wat is er nou weer..
Nou nix! Ik vroeg me af wie volgende week ook zijn NOD heeft...
Het leek nog ver weg, maar bedacht gister dat dat al volgende week is..
Dus we gaan het zien!! De duivels zijn nog niet gearriveerd.. hopelijk
blijven ze volgende week weg, en mag het voor mij ook zo ver zijn!!!
En voor de meiden met mij ook!!! Wordt weer spannend!!!!

Liefs!!!!

Hoi,
Ik zag vanochtend aan mijn cyclus banner dat het nog 8 dagen is. Ik heb de 16de NOD of de 17de. Het is wel weer spannend. Vorige ronde dacht ik dat het raak was, maar helaas. Nu heb ik echt geen idee. Ik vind het wel spannender dan bij mijn eerste!

Suc6 met afwachten!
Gr. Debra

Ik dacht bij de vorige  ronde  ook dat het raak was.. maar helaas!
Wij gaan voor de 1e.. En het ergste is nog, je kan ook
nergens last van hebben.. Spannend!!! :D

Liefs!!

Hallo meiden,

ook mijn nod is de 17e, wachten duurt erg lang!!!!!

Had de vorige keer alle verschijnselen, maar toch die stomme duivels

Probeer er nu iets minder er mee bezig te zijn maar dat gaat erg moeilijk als je iets erg graag wilt.

Heb nu ook wat vage klachten dus gaan gewoon weer hopen op een goede afloop.

Nou meiden, duim voor jullie allemaal, duimen jullie ook voor mij?

Gaan we met zijn allen naar het zwanger zijn forum

Ik zit ook zo rond de 16e/17e. Maar het zal deze maand niet raak zijn, niet goed geklust zeg maar. Maar aan de andere kant, ik las ook dat je ovulatie niet altijd 14 dagen voor je 1e ongidag hoeft te zijn. Dus misschien dan toch? Hoe dan ook, ik voel niks...

Hebben jullie al klachten? Laat de misselijkheid &  lekkende, groeiende  borsten maar komen!

Liefs,
Marian

Hoi meiden,

ik heb ook de 17de mijn nod, we zitten nu in ronde 6,zijn nog niet zo lang
bezig dus, het word indd spannend, heb steets wat steekjes en krampjes, maar ik weet ook dat je lichaam je erg in de maling kan nemen dus helaas zit er niks anders op dan af te wachten, en ik vind de laaste week voor me nod altijd zooooo lang duren haha.... meiden succes met wachten en ik ga voor jullie duimen.....

xxxxxx marisca.....

Heey lady's

Ik kwam weer ff kijken... Duurt lang allemaal... Wil er niet te veel aan
denken.. en denk dat de duivels wel langs komen.. maar ja...
heb nu beetje last van mijn onderbuikje, maar ja je lichaam houd je echt voor de gek.... Vorige ronde dacht ik dat het zo was, omdat ik maar een lichte vloeing had gehad.. en verder nix...Ik hoooooop zo dat het allemaal weg blijft en dat het zo mag zijn.. Ik zit pas in ronde 3... En heb echt respect voor alle dames die al heeeeel lang bezig zijn..  
Ik weet niet of ik dat zou kunnen...!!!!    
Ben wel blij dat ik hier kan zeggen wat ik denk/voel... want verder zijn er weinig mensen waar je dat mee deelt toch??
Succes lady's en laat het zwangerschapshormoon maar KOMEN!!!!!

Liefs ikk!!!!!

FF up.

Nog 2 dagen! Wie is er nog meer de hele dag mee bezig? Ik word gek van mijn eigen gedachten. Alles draait om zwanger, zwanger en nog eens zwanger. Mijn man word er gek van! Ik ook wel een beetje.... Voel van alles, vlagen van misselijkheid, pijn in tepels, ongigevoel. Heb wel stiekem testen gekocht. Je weet tenslotte maar nooit

Liefs Debra

Terug
Bovenaan