NOD ROND NIEUWJAAR HOE GAAT HET MET DE REST. IK HEB ZOJUIST GETEST HAD AL EEN WEEK BUIKPIJN. BEN ZW

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!!

Hoe gaat het met iedereen die zijn NOD rond nieuwjaar had/heeft. Mijn NOD is ook daadwerkelijk mijn NOD. Heb zojuist getest met een digitale test van clearbleu en die zei al vrij snel dat ik ZWANGER ben.

Is dan toch raar als je dat na een jaar ziet staan kan het bijna niet geloven.
Ga vandaag dan maar een afspraak maken bij de huisarts.

Ben volgens mij 7 september uitgerekend!!

Veel succes allemaal en hopenlijk komen er nog meer meiden bij dit jaar.

Groetjes Ilona

Van harte meid, na een jaar wordt je beloond!!!! Wat dat betreft mag ik al helemaal niet zeuren met 6 maanden... en vond dat al zooooooolang duren....

geniet van vandaag en niet teveel zorgen proberen te maken... ieder zal zijn klachtjes wel hebben... ik ook hoor.... (en ik maak me ook overbezorgd... grin grin)

Liefs en een dikke x voor mamma!!!
Biggy

Hee ilona

Ja jij was een van mijn mede noders, wanneer was je nod precies eigenlijk. Gefeliciteerd hoor dat je al durfde te testen zeg! Stoer! Genieten he en laat af en toe nog wat van je horen met blij zwanger nieuws!

Ik heb mijn NOD op 31 december vanmorgen daalde mijn temp iets van 37.2 naar 37...direct paniek, maar ja kan niets anders doen dan afwachten.... Wat duren maanden toch lang, zucht!

Groetje Bloempje73

JOEPIE!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!

eindelijk na zolang wachten!!
heel veel geluk en plezier de komende tijd!!!

liefs Bri

JIPPIEEEEE

Meid, onwijs gefeliciteerd hoor!!
Jammer dat je niet meer naar het augustus-forum kan,
maar we zien elkaar vast op het zwanger-forum.....

Veel liefs Annet
(uitgerekend 25 augustus)

GEFELICITEERD !!!
Het gaat hard hiet met de zwangeren, het zijn er iedere dag wel 1 of 2.
Geweldig hoor, zo moet het.
Geniet van je zwangerschap.
Liefs Rene

gefeliciteerd!!!!!
geniet er maar lekker van! hopelijk komen we elkaar tegen op het septemberforum!
ik moet nog een paar daagjes afwachten!
liefs leetje

hey meid gefeliciteerd ben blij voor je. Na anderhalf jaar is het ons ook gelukt ik heb gister een test gedaan en daar kwam ook vrij snel dat ik zwanger ben. Ik kan het nog steeds niet geloven. ik moet ook afspraak bij de huisarts maken. veel succes!!!!!!!!

Groetjes
Luwengela

Terug
Bovenaan