NOD ruim gepasseerd en negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik voel me door mijn eigen lichaam voor de gek gehouden. 20-8 was mijn NOD. Een week daarvoor zat ik aan de antibiotica. Ik ben dus niet ongesteld geworden maar de test geeft ook niks aan. Heb nog steeds een lichte misselijkheids gevoel, rugklachten en een opgezette buik. Ik snap het allemaal niet. Als het niks is waarom wordt ik dan niet ongesteld? Normaal is mijn cyclus altijd hetzelfde.. Ik denk dat ik maandag maar de HA bel...

Ja dat klinkt idd wel gek..

Ik zal idd de HA bellen. Hopelijk ben je snel uit deze spannende situatie ...

En natuurlijk hopenlijk met her positieve nieuws als eind resultaat !

Ik testte bij de oudste pas 8 dagen overtijd positief. Maar gezien het je 1e ronde pas is, kan het ook nog ontpillen zijn. Huisarts doet hooguit een zwangerschapstest. Denk niet dat je er veel mee opschiet.

Ja kan inderdaad ontpillen zijn. Deze symptomen lijken namelijk erg op een beginnende zwangerschap. Heb dit zelf ook gehad maar vorige week toch ongesteld geworden. Nu ook wel blij, want dit eis de eerste keer nadat ik gestopt was en fijn om te weten dat mn lichaam het goed oppikt! Maar je kunt bij twijfel natuurlijk altijd de HA bellen!

Hi meiden ik ben zaterdag gewoon ongesteld geworden. Was er goed " ziek" van maar ben blij dat we het gewoon weer kunnen proberen. ik denk ook dat de antibiotica voor bijwerkingen zorgde... Ik zat in ieder geval niet lekker in mijn vel..

Terug
Bovenaan