NOD Today!! En jij, Biaggi?

Hey meiden!

Vandaag mijn eerste NOD. Tot nu toe nog geen rooie duiveltjes. Toch denk ik dat het er wel aan zit te komen (of wil ik gewoon niet teveel hopen?). Nog geen overduidelijke krampen of rugpijn, maar sinds gisteren wel last van mijn buikspiertjes. Zit in diepe concentratie mijn handpalmen te bestuderen, om te kijken of die niet al stiekem een beetje rood zijn. Dat zou een zwangerschapsverschijnsel zijn, lees ik. Naar mijn weten snurk ik ook niet, wel enorme slaapbehoefte maar dat is ook wel de aard van het beestje, ik ben normaal gesproken al niet eens wakker te krijgen door een militaire straaljageroefening boven mijn hoofd (dit heb ik echt uitgetest). Sja, en zwanger voelen? Ik weet niet hoe dat voelt, dus hoe kan ik dat nou voelen? Testen doen we pas als ik donderdag nog steeds niet ongi ben, hebben we afgesproken. Kan natuurlijk ook zijn dat mijn lijf nog afkickt van de pil, daar ben ik net vorige maand pas mee gestopt. Vind het spannend... Och ja, de kans dat ik tot de lucky chicks behoor bij wie het gelijk raak is, is natuurlijk maar ieniemienie.
En Biaggi, hoe is tie bij jou? Jij hebt ook je NOD vandaag he. Ik hou jullie op de hoogte, keep your fingers crossed!
xxxx Daapje
 
Ja hoor... Schrijf het bovenstaande berichtje, loop naar de aanstaande pappie met de mededeling dat er nog geen teken is van mijn ongi, loop vervolgens door naar het toilet om voor de zekerheid te checken... Is het rode peloton geland!!!! Dat snap je toch niet he. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen we maar. De aanstaande pappie geniet al van het vooruitzicht weer stevig te kunnen klussen... In ieder geval één voordeel: mijn lichaam is al helemaal 'ontpild', mijn cyclus is gewoon al 28 dagen, zoals voor mijn pilgebruik. Jippie.
En stiekem is dat klussen en de spanning toch ook wel leuk. In ieder geval: nu nog!! Ronde twee kan beginnen!!!
xxxx Daapje
 
Hoi Daapje,

Helaas je ongi is gekomen, wat een teleurstelling. Maar een positief iets is dat je helemaal ontpild bent (zoals je dat zegt). Dus even afwachten en je kunt weer flink aan de klus. Dat is inderdaad de leukste tijd.
Mijn lover kan er vreselijk van genieten vooral van mijn broedse buien. Helaas zijn we nu weer aan het afwachten en ik baal daar altijd van. Ik kan niet tegen die onzekerheid en spanning. Nog zeker 10dagen wachten op mijn NOD.
Ik wens je heel veel succes met klussen en wie weet heb je volgende maand goed nieuws.

XX Bibi
 
Hoi Daapje,

Jammer meid dat je ongi toch nog is gekomen.Ik hoop voor jou dat het de volgende ronde raak mag zijn. Ik kom net van het toilet en bij mij is nog niets te herkennen wat ook maar enigzins op rood lijkt. Heb wel last van veel afscheiding wat niet zo lekker riekt. Het is wit van kleur en vrij waterig.(Sorry voor de smerige details !!). Verder voel ik me prima maar heb alleen een buik, nou wel een buik van iemand die 4 of 5 maanden zwanger is. Laten we het hopen. Nou niet dat ik al 4 of 5 maanden heen ben maar wel dat ik nu een paar weekjes zwanger ben. Je gaat er nu wel anders over nadenken nu het toch wel zo dichtbij komt. Dat ik misschien zwanger ben. Vanavond had ik het met mijn vriend over wanneer we het dan aan de opa's, oma's, tante's en oom's zouden gaan vertellen. Oh zegt 'ie als je 3 maanden bent. Hé dan pas zeg ik. Onze ouders, broers en zusters mogen het wel eerder weten. Zolang kan ik het toch niet voor me houden en mijn vriend kennende ook niet. Dus dat zit wel goed !!!! We hebben afgesproken dat we de hele buds dan uitnodigen bij ons thuis en dat we dan gaan zeggen dat we een nieuwtje hebben. Ze zullen dan vast denken dat we gaan trouwen. Zijn we namelijk nog niet. Oh alleen al die gedachte aan die verbaaste koppies !! Ik smul nu al !!!

Maar ik brei er even een eind aan maar ga je zeker op de hoogte houden !!!

Groetjes & knuffies van een blije Biaggi.
 
Hoi Daapje,

Jammer zeg, maar zoals je zelf al zegt gelukkig is je lichaam weer in zijn oude doen en is je cyclus 28 dagen en dat is natuurlijk ook al een prettig iets!

Veel succes in je volgende klustijd.

Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan