NOD tussen 10 en 16 sept!! wie nog meer?..x lilian30

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik moet mijn nod tussen 10 en 16 sept krijgen ...hoop   van niet ,maar in mijn hoofd hou ik er toch rekening mee dat de rd toch komen...!!
T zou zo kikke zijn als ze niet komenhe...
maar    we zullen zien.
wie allemaal nog meer?

liefs lilian30

Hoi Lilian30,

Mijn NOD ligt op 17 sept. Dit wordt de tweede poging. Bij mijn eerste zwangerschap was het bij de tweede ronde raak dus ik ben erg benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren.

Gr. Angie75

Hoi Lilian,

Mijn 2de ronde NOD is 12 september (als het goed is)

Liefs............

Hallo allemaal,

Mijn NOD ligt op 18 september. Het is mijn 2e ronde met een cyclus van 27 dagen en we gaan voor het 2e kindje.

xx Luna

quote: lilian30 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2007 13:01:12'));

hoi allemaal

ik moet mijn nod tussen 10 en 16 sept krijgen ...hoop   van niet ,maar in mijn hoofd hou ik er toch rekening mee dat de rd toch komen...!!
T zou zo kikke zijn als ze niet komenhe...
maar    we zullen zien.
wie allemaal nog meer?

liefs lilian30

Hok Lilian,

Mijn NOD is 15 september! Ik zit in de 2e ronde voor het eerste kindje. Ik ben (al) 37 dus houd er rekening mee dat het wat langer kan duren, maar hoop toch stiekum dat het snel lukt.
khoop dat de RD niet komen op 15-20 sept voor mij en jou en iedereen die ze niet wil!

Groetjes, Wietske

SPANNEND ALLEMAAL.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat zou t gaaf zijn als we allemaal zwanger zouden zijn he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou ik zit nog in   mijn vruchtbare periode  [ja jullie ook] dus flink klussen allemaal en we zullen zien.. spannend !!!
succes voor ons allemaal
xxx lilian

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en wil graag ook mijn  ervaringen delen!

Mijn NOD is 15 september, heel spannend dus!

Ik ben de eerste ronde meteen de eerste maand zwanger geworden, alleen is dit helaas geeindigd in een miskraam op 24 juni...

Ik zou zo graag heel snel weer zwanger raken, vooral ook omdat het de eerste keer zo snel is gegaan, alleen de natuur kan je niks opleggen blijkt wel weer...

Fijn om te weten dat er nog meer mensen zijn die deze dagen enorm spannend vinden en dat ik niet de enige ben die deze dagen nog maar met 1 ding bezig ben...

Succes!

Mijn NOD is 16 september. Komend weekend is mijn vruchtbaarste dag en we klussen tot nu toe om de dag. Dus ben erg benieuwd, maarja, het is pas de 1e ronde, dus ga er niet van uit dat ik meteen zwanger ben. Hoewel ik dat natuurlijk wel hoop....   We zullen zien.....

Terug
Bovenaan