nod tussen 15 en 22 februari

A

Anoniem

Guest
wie heeft er tussen 15 en 22 ferb. nod.

ik weet niet precies wanneer die bij mij is is altijd verschillend best shit.
ik kan nu al niet meer wachten.

heb net berekend mijn meest vruchtbare dagen zijn van 5 t/m 9 februari dus dan wordt het veel klussen al doen we dat nu ook al, je weet maar nooit.

liefs desire

hoi,desire
ik heb mijn NOD op 21 feb
en inderdaad ook mijn vruchtbaarste periode tussen 4 en 9 feb.
ik ben ook wel erg nerveus en het wachten duurt ook veel te lang
voor mij is het ronde 3 en voor een tweede kindje, en voor jou?
nou we duimenmaar dat de tijd snel gaat en goed nieuws brengt
groetjes jook

hey

voor ons is het ook de derde ronde maar eerste kindje. ik vind het wel spannend alleen dat wachten is vervelend.
wij klussen zo vaal als mogelijk en dan maar hopen dat het goed gaat en dat we eindelijk goed nieuws hebben.

jullie veel suc6 met klussen en wachten, ik  voor je.

liefs desire

Hoi Desire,

Ik heb mijn NOD op 22 feb. Spannend hè!
Volgende week lekker aan 'de klus' en daarna is het afwachten. Vind dit ook een rare periode. Niet persé vervelend maar je zit in spanning te wachten en niemand weet er vanaf.... niemand heeft enig idee dat de 22ste DE datum kan zijn... *zucht*

Gelukkig heeft er iemand internet uitgevonden en weer iemand anders het medium: forum.. Lang leve de uitvinders!!

Liefs Bientje

hoi hoi,

ik ben nu bezig met ronde 3/4 ik weet het ff niet meer.
maar wat ik wil weten is?
ik moet als het goed is(liever niet natuurlijk)22/23 feb ongi worden,hoe reken ik nou precies uit wanneer ik moet klussen.mijn cyclus is 28/29 dagen.

wie kan mij helpen...

xjes sabje

ik moet als het goed is(liever niet natuurlijk)22/23 feb ongi worden,hoe reken ik nou precies uit wanneer ik moet klussen.mijn cyclus is 28/29 dagen.

Kijk even op www.babybrabbel.org/interactief/vruchtbaarheidskalender

Als je daar je eerste dag van je laatste menstruatie opgeeft rekent hij het zo voor je uit. Let op: het is een indicatie: je eicel kan ook een eerder/later komen.

Succes met klussen.
Bientje

hey,
weten jullie wat ook leuk is om te proberen www.femta.com  daar kun je een bestandje downloaden wat je gratis 50 dagen kan gebruiken.
deze rekent uit waneer je NOD is en waneer je vruchtbare periode is en of je meer kans op een jongen of een meisje heb.
dit doet ie dan op basis van een aantal maanden waardoor je een meer op jou persoonlijke cylus gebasseerd advies krijgt.
echt even proberen hoor is leuk
groetjes jook

hoi desire,
mijn nod is 19 februari.en ik voel nu dat mn eisprong eraan komt,maar mn vriend zit in het buitenland,dus zal ik geduld moeten hebben tot vrijdagecht bijna stress.ik hoop dat je geluk hebt deze maand.een onregelmatige cyclus maakt het helemaal superirritant.succes,ik zal voor je en voor de rest ook natuurlijk
groetjes kari

Terug
Bovenaan