NOD tussen 8 en 15 maart

Hallo iedereen,

Ik was druk aan het zoeken tussen alle topics over de NOD, maar die ging tot 7 maart en daarna vanaf 12 maart.
Vandaar een nieuwe topic, want mijn NOD is 8 maart.
Ik heb het nodig om het een beetje van mij af te praten.

Dit is onze derde ronde na miskraam van 10 weken. Ik heb een curettage gehad.

Deze tijd is echt verschrikkelijk spannend en duurt verschrikkelijk lang ?

Wie zit er nog meer op het wachtbankje?

Hoi kelj ik had hetzelfde, verwacht zelf mijn NOD rond 9 maart! Wachten duurt inderdaad enorm lang, verschrikkelijk!
Wat verdrietig jouw miskraam, dan is het nu allemaal extra spannend weer! Wanneer was dat? Ik had vorig jaar een miskraam met 8 weken, even pauze genomen en nu weer opnieuw proberen! Zijn nu in ronde 2.
Ga je wachten met testen tot je NOD?

Hoi kelj ik had hetzelfde, verwacht zelf mijn NOD rond 9 maart! Wachten duurt inderdaad enorm lang, verschrikkelijk!
Wat verdrietig jouw miskraam, dan is het nu allemaal extra spannend weer! Wanneer was dat? Ik had vorig jaar een miskraam met 8 weken, even pauze genomen en nu weer opnieuw proberen! Zijn nu in ronde 2.
Ga je wachten met testen tot je NOD?

Hoi kelj wat verdrietig... ik heb ook met 8 weken een miskraam gehad. Vorige week dmv medicijnen de miskraam opgewekt want het kwam niet vanzelf. Hoe lang is het bij jou geleden?
wij hopen ook snel weer een positieve test te hebben

Dag dames,

Ik ben hier vrij nieuw .. was aan het rond kijken en zag dit topic.
Ik verwacht 13 Maart mijn NOD. Spannend.
Heb stiekem al getest .. is wel een streepje denk ik maar echt zo super licht dat het eigenlijk dom van me was om te gaan testen. Maarja dat is natuurlijk achteraf altijd hahaha!

Heel veel succes allemaal.

Ik had gisteren mijn NOD, spannend!
Vorige maand namelijk een cyclus gehad van 53 dagen.. dus is erg zoeken met alles. 
Ik ga morgen testen. Ben benieuwd! Kan ook zomaar weer zo zijn dat het weer een gekke cyclus is. 

Terug
Bovenaan