Nod van 3 dagen i.p.v. 5/6

<p>Hallo allemaal! <br /><br /></p><p>Ik heb een vraag. <br />afgelopen vrijdag heb ik mijn NOD gekregen, i.p.v. zaterdag het begon met een klein beetje bruine afscheiding & daarna werd het wat roder bloed  ( 1 feb) doorgaans duurt mijn menstruatie 5 a 6 dagen. En nu maar 3! <br />Om nu te zeggen dat ik ( veel ) bloed ben verloren nee ! ( wel degelijk een inlegkruis vol ) sorry voor de beschrijving . normaal gesproken loop ik zo maar leeg! <br /><br /></p><p>Wie kan mij hier meer over vertellen! Dit heb ik namelijk nooit ! Mijn cyclus is 26 dagen. <br /><br />dit zou toch geen innesteling zijn geweest? Een dag voor ik normaal gesproken mijn NOD zou moeten hebben? <br /><br /><br /></p><p>bedankt alvast!! Groetjes </p><p> </p><p> </p>

t zou wel kunnen
veel mensen denken ook wel dat t hun menstruatie is dus om echt zeker te weten zou ik een test doen voor de duidelijkheid 

t kan zijn dat je te weinig hormonen aan maak probeer over 2 dagen opnieuw 
als deze weer negatief is denk ik toch dat t je menstruatie is 
heb t zelf ook mee gemaakt dat t alleen licht roze was met afvegen 2 dagen en bleek niet zwanger te zijn 

Oké dan probeer ik het over 2 dagen opnieuw . 
het was niet alleen met Afvegen, ik moest  wel degelijk een inlegkruisje gebruiken . 
maar het was wel veel minder als dat ik gewend ben, & zoals ik al zei duurt mijn menstruatie 5/6 dagen. & geen 3 . 
en in deze 3 dagen was het de ene keer veel minder als de andere keer. Gisteren was het idd maar bij het afvegen & een enkele druppel in mijn inlegger . 

groetjes 

Terug
Bovenaan