NOD vandaag... vanmorgen al getest...

A

Anoniem

Guest
... kon niet meer wachten. Was zo nieuwschierig en mijn gevoel was eigenlijk best positief, op een paar twijfelmomentjes na dan, maar ja, die horen erbij schijnt.

Gisteravond had ik al een kruidvat test gedaan, maar die ging niet goed, want in het ovale venster (die aangeeft of de test gelukt is of niet) kwam geen streepje. Ik kon ook eigenlijk niets goed zin in de vensters.

Maar vanmorgen dus wel... (weer Kruidvat test) een mooie dikke streep in het ovale venster en.... een dun, maar duidelijk streepje in het vierkante venster!!!!
Dus........... ik ga toch maar heel voorzichtig juichen hoor... ZWANGER!!

Ik voel nog wel steeds wat krampjes in mijn buik, maar misschien komt dat wel door de baarmoeder die weer aan het veranderen is? Of de banden van de baarmoeder die weer 'in positie' gebracht worden? Geen idee... hoop tenminste niet dat het toch ongi-pijnen zijn, maar volgens mij niet, want het voelt anders.

Zal me nog even kort introduceren ook... hihi, had wel wat geplaatst in het voorstel -topic van Wanda, maar daarna heb ik niets meer geschreven, vooral gelezen.
Ik ben Liesbeth, 30 jaar en mama van Sanne (10-03-2005). Vlak voor de pasen besloten mijn man en ik...: we gaan er weer voor....! Dus zo rond 9, 10 april zou mijn eisprong vallen.... en het ongelofelijke is gebeurd.... gewoon zomaar meteen de eerste keer raak!!! Had ik niet verwacht hoor.
Nu moet ik er wel bij zeggen, ik was al niet aan de pil, dus had geen last van hormonen die nog uit mijn lijf moesten. Voordat Sanne werd geboren heb ik eerst een miskraam gehad met 8 weken, dus er is nog steeds geen 100% garantie dat het nu allemaal goed gaat, maar op zich zegt mijn gevoel dat het wel goed zit en dat er over 9 maanden een nieuwe wereldburger bij komt.

Ik realiseer me wel dat dit voor vrouwen die al in de zoveelste ronde zitten echt niet leuk is om te lezen... Ik heb namelijk zelf ook aantal vriendinnen waarbij het echt allemaal niet makkelijk gaat of is gegaan. Maar ik wilde toch graag even mijn (voorzichtige) blijdschap kwijt.

Nou meiden, veel succes met afwachten, hopen, duimen en met klussen natuurlijk !

Hopelijk tot snel op het zwanger forum!

Dikke Liesbeth

Wauwie super voor jullie zeg! het is jullie echt heel erg gegund hoor, ook al zijn er hier meer meiden waarbij het allemaal wat langer duurt (o.a. ik zelf!)  Dus geniet ervan en vertrouw erop dat alles goed gaat he??

Mag ik je vragen wat je precies voelt? ik ben iets overtijd,maar durf nog niet te testen. Heb niet echt ongikrampen wat je vaak hoort....

Imme xx

Liesbeth,

Een vorrzichtige felicitatie van deze kant en geniet er saampjes lekker van!!!

Liefs Lientje

hey wat goed!!! Gefeliciteerd!!
Bij Luca was ik ook in de eerste ronde zwanger, dan wil je het zelf ook bijna niet geloven (tenminste dat hadden wij toen).
Nu zijn we alweer een half jaartje bezig, we hoopten eigenlijk dat ik al eerder weer zwanger zou zijn omdat het de eerste keer ook zo snel ging.
Maar... zo met zn 3tjes vinden wij het ook erg gezellig en volgende maand word onze Luca 1!!!

Geniet lekker van je zwangerschap!!!

groetjes Larissa

Van garte gefeliciteerd!! Het is  je van harte gegund, hoor!!!
Geniet er lekker van!! Mag ik vragen waar door je het idee had dat het wel eens raak zou kunnen zijn?? Had je verschijnselen of juist niet zoveel??
Ik zit namelijk zelf 4 dagen voor mijn NOD en weet niet goed wat ik moet denken.
Vorige maand had ik giga last van allerlei kwaaltjes, maar werd gewoon ongesteld, raar maar waar deze maand heb ik   helemaal niet last van kwaaltjes , terwijl ik er net zoveel mee bezig ben. Steeds heb ik dat mijn lichaam me voor de gek houdt en nu heb ik nergens last van, dat vind ik zelf wel raar, dus vandaar mijn vraag!

Groetjes Tamara

Hoi Liesbeth

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaaf meid dan je in een keer weer zwanger bent. Ik had vorige week ook een sterk gevoel dat ik zwanger was, dit had ik ook namelijk bij mijn tweede. Maar mijn gevoel heeft me dit keer in de steek gelaten vanmorgen werk ik ongi. Helaas maar op naar de volgende ronde. Ik wens jou en je partner een fijne zwangerschap toe. Geniet er heerlijk van.

Groet Sharine

Hee meiden,

Bedankt voor jullie (voorzichtige) felicitaties!

Tja, wat ik voel... 't is een beetje onsamenhangend allemaal.
Allereerst al vanaf week 3 (dus na de eisprong) zo'n vreemd gevoel dat door m'n hoofd spookt...: het zit wel goed, het zou weleens raak kunnen zijn, ik ben gewoon zwanger... (Zag bij wijze van spreken gewoon voor me dat die spermacelletjes druk aan het zwemmen waren en mijn eitje tegenkwamen... hihi.)

Toen afgelopen week begonnen mijn borsten wat gevoelig te worden, niet echt heel pijnlijk of gespannen ofzo, maar gewoon af en toe wat gevoelig. De ene keer wat meer dan de andere keer.
Ik kreeg die week ook wat last van een ander soort krampjes in mijn buik, het leek wel wat op ongi-krampjes, maar toch anders. En ongi kon het nog niet zijn... daar was het nog veel te vroeg voor.

TIjdens de eisprong heb ik altijd last van mijn darmen, en meestal als ik ongi moet worden ook. Bij de eisprong had ik dat nu gewoon ook, maar nu ik rond mijn NOD zit, heb ik totaal geen last van mijn darmen.

Heb nog wel steeds die rare krampjes in mijn buik.... dat is ook wel iets wat me af en toe toch nog aan het twijfelen maakt hoor. Maar toch... het voelt anders als echte ongi-pijntjes.

Voor m'n gevoel moet ik iets vaker plassen, en in ieder geval wel direct... het komt opzetten en dan moet ik ook meteen naar de wc rennen...

En ik droom heel veel en ik onthoud er ook best veel, of in ieder geval gedeeltes ervan. Dat had ik bij de zwangerschap van Sanne ook. Normaal gesproken droom ik niet zo veel, in ieder geval niet 'bewust'.

Voor de zekerheid 'verhuis' ik nog even niet naar het zwangerforum.... misschien is dat nog wel een beetje het lot tarten.... hihi.

Tja, dat was het wel zo'n beetje...
Hebben jullie hier wat aan?

Ik blijf voor jullie duimen hoor!!

Dikke Liesbeth

Terug
Bovenaan