Nod vandaag, voelt anders

<p>Hey Allemaal,</p><p>Ik heb vandaag mijn NOD maar menstruatie nog niet gestart. </p><p>Mijn gevoel zegt echt dat het raak is, heb geen gevoelige tepels, en geen krampen alleen links en rechts af en toe wat steekjes en ik had afgelopen weekend wat steken in mijn lies links en rechts. </p><p>IK voel mij gewoon anders. </p><p>Meerdere die hier ervaring mee hadden? </p><p>Groetjes </p>
 
Ik zeg testen!Ik wilde mijn nod niet zenuwachtig wachten dus in de ochtend testje gedaan onder het mom van negatief en dan geen zenuwen meer. Dacht zelfs nog van je zal zien dat tijdens het loopje van de ah met een test, mijn menstruatie begint.. Echter het was toch een plusje. Dus waarom wachten? Vanaf vandaag is elke test betrouwbaar :) Hopelijk goed nieuws voor je vandaag! 
 
Vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Maar mijn gevoel zegt echt dat het raak is?. Vind dit zo'n spannende periode. Anders gaan we door naar ronde 9
 
Spannend zeg! Ik zit in hetzelfde schuitje. Ook nergens last van persee alleen een opgezeten onderbuik.  Mijn gevoel zegt het gewoon. Of misschien wil ik te graag. Ik zou het over een aantal dagen gewoon nog eens testen als je niet ong. bent geworden.   
 
Het is altijd een spannende tijd als de NOD nadert. Bij mij is vandaag mijn NOD en dexe maand helemaal tot bijna geen last gehad van kwaaltjes. Normaal heb ik last van zere borsten of tepels nu heel af en toe heel even maar verder niet. En de laatste dagen last van een opgeblazen buik. 
 
Hey
ik voelde me precies hetzelfde. Alleen wist niet wanneer mn menstruatie zou komen. Dus ik deed gewoon een test. En die gaf zwanger aan!
dus gewoon testen en wie weet! 
 
Terug
Bovenaan