Nod vandaag.

hallo allemaal.
Hoe is het met de dames die vandaag hun NOD hebben. Is er wat of zitten jullie nog in spanning??
Ik zit nog in spanning en wordt er knettergek van. Ik heb een beetje buikpijn dus het zal deze maand wel weer mis zijn...we zullen wel zien.

Ik duim voor jullie..

groetjes Oby

He die Oby!

Nog steeds niks te zien?? Zijn nu weer een aantal uurtjes verder dus laat ff wat weten als je dit leest,

Als er nog niks is ...hou vol!! succes
Chili

goeiemorgen...

Ik denk nog even vlug kijken voor ik ga werken of er nog iemand mijn berichtje gelezen heeft.

En er is nog niets....
Om gek van te worden....

we zillen zien..

groetjes Oby

Hallo,

vanmorgen heb ik een negatieve test gehad....eerste keer... komt toch harder aan dan ik gedacht had!
Ondertussen geen spoor van ongi..
Zou ik dan toch te vroeg getest hebben?
Het was er één van first - signal. Misschien werkt de test niet? Of hou ik nu mezelf gewon wat voor?

Hoi Oby,

Ik ken dat dat je nog snel wilt kijken en dan bijna te laat komt..wat een verslaving al niet met je kan doen!

En nu nog steeds niks te bespeuren?

succes hoor en ik zie je wel weer verschijnen

Groetjes: Chili

VOOR IKKE 25,

Hopelijk ben je te vroeg met testen en heb je over een dag of 4 wel een positievetest succes ermee!

groetjes: Chili

Hoi Chilli en ikke25.

het lijkt echt op een verslaving te lijken. En weet je wat nog het ergste is. Op het werk staat in inze teamkamer een computer maar aangezien niemand dit weet en er altijd mensen zitten......

Hier is trouwens nog niets te bespeuren,maar heb wel nog steeds buikpijn. Het lijkt op de buikpijn die ik een laatst ook had...

Ik weet het even niet meer. Ik wil absoluut nog geen test doen, dus het is even volhouden.

Voor Ikke 25

Ik weet hoe het voelt....
Mijn huisart advieseerde mij om altijd de testen van predictor te kopen. Deze zouden het betrouwbaars zijn...
Ik hoop voor jou dat het aan de sest ligt.. En als het toch negatief is laat dan ook even iets van je horen....

groetjes Oby

Hoi Oby,

So far so good!

Ik heb op mijn werk wel een compi waar ik achter zit maar daar durf ik echt niet te kijken, als ze dit zien dan ben ik echt de pino!

En iedereen loopt maar langs dan zou ik niet eens rustig kunnen lezen laat staan iets typen, ik zie hun gezichten al voor me als ze bij het openen van internet ineens het woord "Jonge gezinnen " zien staan haaha nee hoor dit doe ik lekker thuis op mijn gemakkie.

Het is alleen wel irritant als er iemand ineens, onaangekondigd voor de deur staat te bellen dan moet ik eerst snel deze site uitdoen en goed om me heen kijken of er niet ergens iets ligt wat ermee te maken heeft een tijdschrift ofzo ik moet daar dan wel eens om lachen, voel me dan net weer een tiener die stiekem rookt ofzo en bijna betrapt wordt hihi..

Hoe is het nu met je??? nog niks?

Groetjes: Chili

Terug
Bovenaan