NOD Vandaag

A

Anoniem

Guest
Vandaag is mijn NOD. Normaal kan ik de klok erop gelijk zetten en had ik nu al met hevige buikpijn op de bak gelegen. Nu kreeg ik gister ligte ongikrampjes en die waren vanochtend verdwenen. Nu komen ze en gaan ze, maar nog geen ongi dus. Ik vind het zooooooooo spannend.

Groetjes marjolein

hoi marjolein!!

wat jammer van die kleine krampjes..
maar wie weet nog ff volhouden
spannendddddd kusjes bibi ))

kan je helemaal snappen, zit in het zelfde schuitje!
Tot van het weekend aan toe was ik er gelukkig niet zo mee bezig. Het is bij ons ook nog maar de 2e ronde (voor 2e kindje). Ik probeer er vrij nuchter onder te blijven.
Maar nu, vandaag, tja.......het zit toch wel heel veel in mijn hoofd hoor.
Wie weet.....

Groetjes Mosy
(ps kom nog maar sinds vorige week op deze site, hoop niet dat ik perongeluk nu iemand anders naam gebruik)

je bent er denk ik te veel mee bezig!!!dan voel je van alles,

Hoi Marjolein,
gisteren heb ik ook gereageerd op je mail, vandaag doe ik het weer, ik kon het niet laten om te testenvanmorgen......duidelijk een +!! Ik kan het bijna nog niet geloven, merk eigenlijk vrij weinig aan mijn lichaam en ben overdonderd dat het weer zo snel is gegaan. Net als bij ons 1e kindje ben ik nu ook in de tweede maand zwanger geraakt. We hopen uiteraard dat alles goed blijft gaan, spannend hoor! Heb jij al meer duidelijk, Marjolein?

Sinds vorige week kom ik pas op de site en ik zat te twijfelen of ik wel of niet bij het 'nod-lijstje' wil, als ik deze week gemenstrueerd zou hebben.
Daar hoef ik dus niet meer over na te denken.

Aan de ene kant vind ik het best even vervelend naar de andere toe, die lang bezig zijn, ik laat mijn neus nog maar net zien, heb nog maar op een paar dingen gereageerd en ik kan gelijk alweer naar het zwangerforum.

Ik moet bekennen dat ik, sinds ik dit forum ontdekt heb, iedere dag heb gelezen, vol bewondering en zeker ook medeleven. Een mooie manier om met elkaar te comminuceren, zeker omdat het ook anoniem kan. Zo kan je tenslotte toch je vragen kwijt.

Ik wens iedereen veel succes en hopelijk op den duur een mooie zwangerschap toe.

Groetjes Mosy

Helaas helaas, ik ben vandaag dus een dikke dag later toch ongesteld geworden.

Mosy jij van harte met je zwangerschap, geniet er lekker van!!

Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan