nod vandaag

A

Anoniem

Guest
Vandaag is mijn NOD en normaal gesproken als ik ongesteld moet worden, komt   het sochtends langzaam op gang en smiddags ben ik dan gewoon ongesteld...
Maar nu heb ik sinds gisteren soms  een ietwat lichtgekleurde afscheiding, maar verder niet..vandaag precies het zelfde verhaal, de ongesteldheid wil niet echt doorzetten en ik vraag me af of ik dit nu wel al als ongesteld moet zien...Normaal gesproken als ik ongesteld moest worden  lette ik hier niet zo op, maar nu maak ik er zowat een hele studie van hahaha...Is er misschien toch  nog een tikkeltje hoop..Weet iemand of het weleens voorkomt dat er toch een wat gekleurde afscheiding aanwezig is, verder geen echte ongesteldheid, en toen toch bleek  zwanger te zijn..
Waarschijnlijk zal ik wel gewoon ongesteld worden, maar toch  dacht ik..ik ga het even op het forum schrijven...

groetjes skilte  

hallo

hopelijk blijft het voor je weg,ik heb ook geen idee of dit nu wel of niet de rode duivels zijn..
groetjes kaat

ja het zou inderdaad kunnen dat je toch zwanger bent je kan dan een roze achtig beetje slijmerig bloed krijgen. Ik hoop het voor je! Nou w8 er nog maar ff mee tot morgen als het helemaal weg is en je ziet nix meer misschien toch ff een testje...

groetjes souraya

Terug
Bovenaan