A
Anoniem
Guest
hallo iedereen ik heb vandaag mijn nod ben zo benieuwd, of dat het inderdaad gaat komen?? ik heb wel wat rare buikpijn maar weet eigenlijk niet goed waar het allemaal vandaan komt want ik heb vanaf woensdagavond het buikvirus,( dat zo heerst) dus weet nu eigenlijk niet zoveel dus, heb nu wel wat rugpijn maar dat kan ook door een eventuele zwangerschap komen ,toch!!
ik kan me bijna niet in houden om te testen, maar ik ben bang dat als ik het nu doe dat ik te vroeg ben? en van de andere kant heb ik zoiets van maar dan hoef ik me nu ook niet meer druk gaan zitten te maken want dan weet ik dat ik een dezer dagen ong wordt, ik ga denk ik toch dadelijk testen en dan weet ik het meteen,
jullie horen nog van me,
doei doei
ik kan me bijna niet in houden om te testen, maar ik ben bang dat als ik het nu doe dat ik te vroeg ben? en van de andere kant heb ik zoiets van maar dan hoef ik me nu ook niet meer druk gaan zitten te maken want dan weet ik dat ik een dezer dagen ong wordt, ik ga denk ik toch dadelijk testen en dan weet ik het meteen,
jullie horen nog van me,
doei doei