NOD voorbij, testen negatief. Ervaring laat positief testen?

A

Anoniem

Guest
<p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Zoals de titel al zegt ben ik mijn geschatte NOD nu (denk ik) 1 week voorbij, deze zou ik hebben op 7/8 januari. </span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Met de clearblue testen heb ik mijn ovulatie gevonden op 24/25 dec.</span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Tot op heden blijven de zwangerschaps testen negatief… </span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Wel heb ik een aantal klachten: hele pijnlijke borsten, super moe, elke ochtend misselijk en een temperatuur van boven de 37 (normaal tussen 36,3-36,6). Voorheen heb ik deze klachten nog niet gehad en zakte mijn temperatuur voor de menstruatie terug naar 36,3. </span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Zou het kunnen dat ik laat positief ga testen of dat er toch nog een menstruatie aan gaat komen maar later dan verwacht? </span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Ik zit nu op 3 weken na de positieve ovulatietest van clearblue met smiley.</span></p><p class="””p2″”"> </p><p class="””p2″”"> </p>

Heb je een regelmatige cyclus en ben je al een tijd van de anticonceptie af? Als je bijvoorbeeld nog maar pril gestopt bent met de pil, kan je lichaam wel een tijd nodig hebben om zich weer te herpakken zeg maar. Cyclussen kunnen dan heel onregelmatig zijn. 
Met welke test heb je getest als ik vragen mag? Clear blue bijv heeft best veel hcg nodig en het komt niet zelden voor dat deze negatief aangeeft terwijl een andere test allang positief test.
Wat het is kan niemand zeggen. Misschien ben je inderdaad zwanger en is er nog iets te weinig hcg voor een thuis test. Of je cyclus is toch wat langer deze ronde.

Cyclus is wel wisselend van dagen, de ene keer iets langer de andere keer iets korter (30dagen). Maar altijd na 2 weken meten van de eisprong word ik ongi.
Ik heb getest met een vroege zwangerschapstest van de Action. 

Klinkt wel als vrij regelmatig dan. In ieder geval die twee weken na je ei. Het zou kunnen dat je pas laat positief test. Er zijn meer dames die pas ruim na hun NOD de eerste positieve test in handen hebben. Daar is zelfs een heel topic over hier. Het kan allemaal. Afwachten maar en over een paar dagen nog eens een testje?

Hoe is het nu? Heb je het al aangedurfd om weer eens te testen? 

Ben langs de huisarts geweest om het voor te leggen en mocht bloed laten prikken om het toch zeker te weten. Het schijnt vaker voor te komen dat testen negatief blijven en je toch gewoon zwanger bent? 

Spannend hoor! Ik hoop op een goede uitslag voor je. Het komt inderdaad voor. Ik lees er hier vaker over.

Ik vind het ook echt super spannend dit afwachten nu! :) 
Ik had hier echter nog nooit van gehoord, wist niet dat het kon. 

Terug
Bovenaan