A
Anoniem
Guest
<p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Zoals de titel al zegt ben ik mijn geschatte NOD nu (denk ik) 1 week voorbij, deze zou ik hebben op 7/8 januari. </span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Met de clearblue testen heb ik mijn ovulatie gevonden op 24/25 dec.</span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Tot op heden blijven de zwangerschaps testen negatief… </span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Wel heb ik een aantal klachten: hele pijnlijke borsten, super moe, elke ochtend misselijk en een temperatuur van boven de 37 (normaal tussen 36,3-36,6). Voorheen heb ik deze klachten nog niet gehad en zakte mijn temperatuur voor de menstruatie terug naar 36,3. </span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Zou het kunnen dat ik laat positief ga testen of dat er toch nog een menstruatie aan gaat komen maar later dan verwacht? </span></p><p class="””p1″”"><span class="””s1″”">Ik zit nu op 3 weken na de positieve ovulatietest van clearblue met smiley.</span></p><p class="””p2″”"> </p><p class="””p2″”"> </p>