NOD voorbij ;)

A

Anoniem

Guest
Nou, hier gaan we dan.
Mijn NOD is voorbij en er is niets gebeurd. Joepi!

Anderzijds heb ik een heel onregelmatige cyclus dus tot zondag reken ik dat het elke dag NOD is. (Bij mijn dochtertje heb ik elke maand vruchtbare dagen zitten berekenen en pas toen het volgens mijn berekeningen helemaal niks kon worden, was ik zwanger - zo zie je maar).

Bij deze wil ik ook iedereen hier bedanken dat ik tegen jullie aan mag zeuren. Manlief heeft namelijk braaf ingestemd met nummer 2 maar NOD's en cyclus berekeningen, vind hij geen soort van gespreksonderwerp. (Hij vindt dat we gewoon moeten relaxen tot het zover is, valt ook wel wat voor te zeggen...)

Hoe denken jullie partners daar trouwens over? Ben ik wel benieuwd naar!

xxx

Hai Ilse,

Wat fijn dat je NOD voorbij is, ik ga echt heel hard voor je duimen meid!! Ik gun het jullie ontzettend en dit forum is toch voor alles....Leuke verhalen maar ook verdriet en teleurstelling! We zitten allemaal (nagenoeg) in hetzelfde schuitje. Of het nou voor je 1ste, 2de of 3de kindje is, we steunen elkaar door dik en dun, vind je niet?!

Mijn man is ook wel zo, uiteraard praten we er wel over en deelt hij enorm onze wens (we zijn immers al ruim een jaar bezig) maar de vrouw is volgens mij toch meer van het opzoeken, bijhouden en lezen etc etc....We vrouwen weten vrijwel exact wanneer onze vruchtbare dagen zijn en hoelang onze cyclus duurt. Ik denk dat het zo wel vaker is bij stellen die een kinderwens hebben. Mijn man is ook wel zo van:"volgende ronde beter, schat". Haha!! Ook veel relaxter dan ik en voor mij is de teleurstelling, gevoelsmatig altijd wel groter ondanks dat mijn man het dan ook jammer vind hoor!!

Fijn hé, om je gevoel hier op te schrijven?!
Nogmaals succes en hou je ons op de hoogte?

Fijne avond! Liefs Lynn.

Spannend meid, ik duim hard voor jullie!!!
Mijn man heeft geen idee wanneer me ei is en dergelijk, alleen omdat ik meer sex wil als anders heeft ie het door haha
meestal zegt ie na een teleurstelling, kom op, komt wel goed maar afgelopen maand toen ik wel licht posi had getest maar niet is blijven plakken, had hij het ook wel zwaar hoor!!omdat dit al de 2e keer was dat hett niet bleef plakken....
mannen staan er in het algemeen wel nuchterder in als ons vrouwen denk ik!;-)
succes en duim voor je

@Lynn: Inderdaad! Dat is ook zo fijn dat je gewoon lekker alles op kunt schrijven wat je wilt, zonder dat je je hoeft te schamen of zorgen moet maken wie er zijn mond over zal houden! Ik denk ook dat het voor die mannen heel abstract is tot ze werkelijk wat zien op de echo. Zij beelden zich tenslotte niet in dat ze grotere borsten hebben of misselijk zijn ;)

@Neomi: Wat een rotverhaal dat heb ik helemaal niet meegekregen dat je positieve testen hebt gehad... Kan me voorstellen dat dat er ineens ernorm inhakt! En wat die seks betreft, dat hebben wij ook. Eens per maand ben ik de supervamp en dan weet mijn man hoe laat het is hahaha!

Veel succes allebei en ik duim voor jullie!!!

Terug
Bovenaan