NOD vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik ben misschien heel dom hoor maar telkens als ik over de nod lees snap ik nog niet wat het betekend en hoe je dat berekent..Bijvoorbeeld ik ben in december gestopt op 26-12-06 moest op 16-01 de RD krijgen maar die kwamen pas 31-01 waarschijnlijk omdat ik net gestopt was. Nu moet ik 28-2 weer de RD krijgen als het goed is. Hoe zit dat nu? Wie o Wie kan me helpen voel me zo dom dat ik het niet snap..

Groetjes Daniella

NOF= niet ongesteld dag. Dus de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar niet hoopt te worden omdat je zwanger hoopt te zijn. Om te kunnen bepalen wanneer die dag is moet je eerst weten hoelang je cyclus is. Ik begrijp dat je net 1x na het stoppen met de pil ongi geworden bent, maar ik denk dat je pas echt een beetje kunt bepalen hoe lang je cyclus is als je 2 a 3x ongi geweest bent. Normaal is je cyclus 28-30 dagen, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Ik denk dat je ff moet wachten tot je volgende ongi voor je weet hoelang je cyclus is. Na mijn spiraal durde het 6 weken voor ik ongi werd, daarna elke keer keurig 28 dagen.
Succes met je ongeduld in bedwang te houden he!
Sandra

sorry, kzie dat ik NOF getypt heb, ik bedoel natuurlijk NOD hihi! Mijn ogen zijn nog niet helemaal open geloof ik haha!

en als je dan weet hoelang je cyclus is kun je op babybrabbel uitrekenen wanneer je nod is en wanneer je eisprong is. dus wanneer je moet klussen. is een erg handige rekentool. hij kan ook als je twee drie rondes hebt gehad voor je berekenen wat je gemiddelde is. hij stata bij interactief en dan calculator

dames heel erg bedankt nu snap ik het eindelijk!!! (vreugdedansje) Ik ga wel even afwachten en dan berekenen!

Groetjes Daniella

Terug
Bovenaan