NOD weer op pagina 1

A

Anoniem

Guest
18 mrt Kaatje (ronde 2, 1e kindje)
20 mrt Kokkie (ronde 3, 1e kindje)
22 mrt T.e.s.s.a. (ronde 1, 1e kindje)
23 maart MIssM (ronde 1, 1e kindje)
23 Jan1306 (ronde 2, 1x miskraam, voor 1e kindje)
23 maart verlegen meisje (ronde 1, 4e kindje)
24 maart Jacje (ronde 14, 2e kindje)
25 maart Joy (ronde 11, 2e kindje)
27maart jolien1985 (ronde6, 1e kindje)
30 mrt Linda76 (ronde 2, 3e kindje)
30 mrt Fleur.mv1 (ronde 14,2e kindje)
1 Apr. Tinkerbell (4e ronde, 1e kindje)
1 April Kaatje86 (ronde 5 voor 1e kindje)
7 april Wonder (ronde 2, 2e kindje)
10april? Wendy (ronde 26, 2e kindje)
11 April PrinsesL (ronde 7, 1e kindje)
12 April Marise1987 (ronde 2, 1e kindje)
16/18 april Star80 (ronde 9, 1e kindje)
17 april 01Monique (ronde 4, 1e kindje)
19 april broertje of zusje (ronde 4,2de kindje)
21/22 april Victory (ronde 8, 1e kindje)
23 April Elsloofries(ronde 3 3e kindje)

Zo weer even fris op pagina 1..
Hoe gaat ie in het wachtbankje meiden ;)

X

ik wacht nog steeds, al heb ik nu sinds gister was roze afscheiding, maar het zet nog niet door in een ongesteldheid, dus ik hoop op een innestellingsbloeding, maar vind het heel moeilijk om te beoordelen, en wat ik jammer vind je kunt er niet echt met iemand over praten, ik ben nu wel onzeker, of ik nu ongi word of toch zwanger ben, maar als ik morgen nog niet echt ongi ben ga ik een test doen.

groetjes Kaatje

Beetje goed nieuws voor mij..... Ik ben doorverwezen naar de gyn.
Ben naar de huisarts gegaan, omdat ik me toch wel wat zorgen maakte. Zijn inmiddels 10 maanden bezig (rekende de eerste maand nooit mee, waarom weet ik ook niet) en op basis van mijn leeftijd (bijna 31 jaar) mocht ik een afspraak maken bij het ziekenhuis! Heb de vragenlijst ingevuld en nu is het wachten op de eerste afspraak. Vind het wel een beetje spannend, maar ben enorm blij! Geeft toch een geruststellend gevoel......

@ Kaatje: Wat spannend! Ik hoop voor je dat het raak is, hou ons op de hoogte :)

Liefs Star

@ star, wat fijn voor je dat je doorverwezen bent. wel spannend inderdaad. ik hoop dat het je kan helpen!!
en ik hou jullie op de hoogte.

liefs Kaatje

@ star, wat fijn voor je dat je doorverwezen bent. wel spannend inderdaad. ik hoop dat het je kan helpen!!
en ik hou jullie op de hoogte.

liefs Kaatje

Hoi Meiden, ik zit ook nog steeds op het wachtbankje... verwacht wel dat ik ongesteld moet worden! Maar wanneer dan? Veel succes!!
Liefs

Hoi Meiden, ik zit ook nog steeds op het wachtbankje... verwacht wel dat ik ongesteld moet worden! Maar wanneer dan? Veel succes!!
Liefs

Ik zit op het wachtbankje, dag 34 inmiddels en door een lange eerste cyclus heb ik mijn NOD min of meer geschat op 30 maart maar eigenlijk heb ik geen idee of dat klopt. Heb ook werkelijk geen flauw idee wanneer mijn eisprong was....Heb wel wat lichte kwaaltjes zoals gevoelige borsten, last van mijn stuitje, zeurderig gevoel in mijn liezen en last van mijn onderrug/bil rechts. Tja...kan ook gewoon een naderende menstruatie zijn. Vorige cyclus dacht ik ook van alles te voelen maar bleek het ontpillen te zijn. Dus ben ik nu wel wat voorzichtiger en wil het niet zo maar toeschrijven aan een evt zwangerschap. Het enige echte duidelijke verschil met vorige cyclus is dat ik nu geen tussentijds bloedverlies heb, dat had ik vorige keer dus wel steeds waardoor ik dacht ongesteld te worden en steeds zette het niet door, pas op dag 46 werd ik echt ongesteld. Dus dan zou je denken dat deze cyclus toch wel weer vrij normaal is.....maar ja het zegt niks het is nog maar ronde 2....

Terug
Bovenaan