NOD = WOD Slecht voor de Portemonee?

A

Anoniem

Guest
Hey een vraagje zo tussendoor,

anderhalf week geleden had ik mijn WOD, de teleurstelling was weer groot. De vragen kan het wel is het voor ons weggelegd, houden mij de eerste dag ontzettend bezig. Ik ben die dag ontzettend down.

De afgelopen keer ben ik maar eens flink gaan shoppen en moet je zeggen, daarna voelde ik me weer beter en was klaar voor de volgende ronde.

Hebben jullie dat nou ook? Of hoe ervaren jullie dat en hoe gaan jullie ermee om.

Ik ga alvast maar preventief sparen voor de volgende WOD hopelijk NOD.

Groetjes
Talke

Toen ik negatief testte deze ronde ben ik in dezelfde middag lekker gaan shoppen.. was ook down en heb mezelf een leuke (ja..en redelijk dure) middag gegeven. Het voelde wel goed inderdaad. Eigenlijk is het een soort 'goedmakertje'.. gelukkig doe ik dat niet elke WOD/NOD, maar nu ben ik al 10 dagen overtijd en testte dus negatief en geloof er ook echt niet meer in na 12 maanden proberen..

succes!

Om eerlijk te zijn heb ik dat niet, dat ik moet shoppen om mijn tereurstelling weer boven te komen. Ben de eerste dag wel erg down en probeer mezelf bezig te houden. De volgende dag ben ik dat al weer te boven en ga ik vol goede moet de volgende ronde in.
Het enige wat ik slecht vind voor mijn portomonee is al die zwangerschapstesten......hihi
Ik koop ze tegenwoordig bij http://www.sensitest.nl/  Dat scheelt heel erg in je knip.
Het enige wat ik nog wil zeggen meiden is: houd de moed erin, bij ons duurde het de vorrige keer anderhalf jaar en was spontaan zwanger. Dus voor jullie is het ook weggelegd.
Liefs van Miena.

Ik herken dat wel ja, lekker shoppen of lekker een groot stuk chocolade eten.
Ik ben gestopt met de pil en 5 kilo aangekomen, en das minder.............

Hoi Talke,

Erg herekenbaar! Het liefst zou ik een posi test hebben en me lekker verwennen met babyspullen kopen!!!!
Maar als er dan toch die rode duivels zijn dan verwen ik mezelf maar weer even.
Helaas voelt zo'n goedmakertje shoppen maar voor een dag goed en de rest van de weken voel ik me weer belabberd, waarom niet zwanger????
Ach ja en dan wachten we de volgende NOD maar weer af.
En ondertussen geniet ik nog even van mijn nieuwe outfit en  hoop eigenlijk dat het niet meer zo lang zal passen!

Groetjes Bo

Gelukkig! pffff ........... ik dacht dat ik de enige big spender was. Het lijkt me nog veel leuker om voor babyspullen te shoppen, maar ja we wachten het maar weer af.

succes meiden.

Groetjes
Talke

Hoi Talke

Ik weet wat NOD betekend maar, wat betekent WOD?

Liefs Linda

Hoi Linda,

W staat voor Wel Ongi Dag, baal baal

Je raakt hier nog eens up tot speed met het forum taal onder ons vrouwen.

Liefs
talke

Terug
Bovenaan