NOD = WOD

A

Anoniem

Guest
helaas, helaas. de duivels zijn gearivieerd. Ik had gisteren nog goede hoop, toen ik nergens last van had en het niet doorzette. Maar helaas vanmorgen barste het in alle hevigheid los. Nou ja dan over een weekje maar weer hard aan het klussen. Hopelijk is het dan niet zo warm. Dan heb ik er namelijk weinig zin in, man je zweet al zonder iets te doen, laat staan bij het klussen. Op naar ronde 3! 3x is scheepsrecht toch ??
Maar goed voor iedereen die ook een WOD heeft veel succes voor de volgende ronde, voor degenen die een echte NOD hebben gefeliciteerd.

Hallo Daan,

Jammer voor je maar ik hoop dat het de volgende ronde raak is. Zelf heb ik nod 11 juli van de 3de ronde. Dus ik hoop dat je gelijk hebt met die 3x.
Een aantal dagen van alhande kwalen gehad maar nu inees niets meer op gespannen borsten na maar dat heb ik altijd net voor de menstruatiedatum. Ik blijf maar hopen en afwachten.
Tip als het heet is ijsklontjes mee naar boven denk maar aan 9.1/2 weeks de film.

Groetjes Nathalie

Tja maar eens uitproberen met die ijsklontjes. Ik ben alleen bang dat het meer op hotshots gaat lijken als het zo warm is (eitje bakken op de buik)
Maar goed ik hoop dat het voor jou idd 3x scheeprecht is ik zal voor je duimen.
groetjes Daan

Jammer Daan,maar troost je,ik zit ook in het zelfde schuitje!
Ik ga nu ook verder naar ronde 3...
gezellig ook zo samen..haha
Volgende week weer volop klussen!!!
liefs,swinnie

he swinnie
volgens mijn cyclus (laats opgezocht weet niet meer welke site, maar via een link van het forum) moet ik vooral rond de 20e flink klussen. Is mijn laatste werkweek (daarna 6 weken vak.) hopelijk is het dan niet te warm (pffff) maar goed we zien wel.
Maar idd wel erg gezellig zo
groetjes

Hoi Daan,
Lekker zeg,6 weken vakantie!
Hebben jullie samen 6 weken?
Kun je zeker genoeg klussen....haha
Ik heb nu vakantie,en ben per 1 aug.werkeloos,mijn vriend krijgt ook over 2 weekjes vakantie.
Is ook al lekker dat je even tot rust komt..
Gaan jullie nog op vakantie?
Groetjes swinnie

ik heb 6 weken , ik werk in het onderwijs. Mijn man heeft 2 keer een week. of we weggaan en waarheen dat weten we nog niet. ach we zien wel.
Tja tijd om te klussen hebben we dan wel, maar of ik zin heb??? als het zo warm is iig geval niet. Ik kreeg laatst al de tip van ijsklontjes (uit 9 1/2 week) maar ik kreeg meer het idee van een gebakken ei (uit hotshots) ach ja we gaan iig hard aan het klussen rond de  ei sprong.
we zullen wel zien. Ik ben er nu ook nog niet zo heel erg mee bezig. Als het komt is  het natuurlijk SUPER is het nog niet zo dan vind ik het ook nog wel goed.
Het voordeel is nu wel dat ik met dit warme weer wel lekker een caneitje met ijs kan drinken  niet teveel natuurlijk maar 1 of 2 mmmmmmmmmmm
wat ga jij doen in de vak? en waarom wordt je werkeloos (hoef je niet te vertellen hoor)
groetjes

Terug
Bovenaan