NOD = woensdag 22 september - vroege klachten?

<p>Hi ladies! </p><p>Mijn NOD is komende woensdag, 22 september. Ik heb gister een vroege test gedaan (-4 dagen) maar die liet nog niks zien. Wel 'denk ik' dat ik klachten heb maar ik ben zó bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Of dat het me nu gewoon meer opvalt omdat ik er zo op let. Wat ik voel: <br />- Gevoelige borsten (maar ook weer niet super erg..) <br />- Moe (wel super erg)<br />- Beetje weeïg. Niet overgeven ofzo, maar wel met vlagen misselijk<br />- Zelfs een beetje koortsig, dus warm-koud-warm-koud <br />- Krampen/buikpijn <br /><br />Nu heb ik regelmatig buikpijn dus dat zegt niet zoveel. Maar toch houd het me super erg bezig. Nu ben ik benieuwd wat jullie vroege symptomen waren? En wat is jullie ervaring met vroege testen? Helaas is mijn man de komende week de hele week weg, en heeft hij gevraagd of ik wil wachten met testen tot hij terug is, vrijdagavond. Dus dan zou ik al 2 dagen niet ongesteld zijn geworden. Ook spannend! </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaring! </p>
 
Ik had ook erg vroeg symptomen (die jij ook beschrijft) van een zwangerschap deze maand; ongeveer een week voor NOD.
Alle testen tot 1 dag voor NOD waren negatief, dag voor NOD een heel licht tweede streepje, bijna niet waarneembaar.
Ook op de dag van NOD en dagen erna hele lichte positieve strepen, een week na NOD eindelijk knaltesten.
Denk dat je toch echt even geduld moet hebben nog…?
 
Bij mij merkte ik het aan me borsten.Ik heb geen regelmatige cyclus dus weet nooit wanneer te testen.. vorige week dinsdag teste ik heeeeeeeeel licht positief. Deze liepen steeds meer op, ik heb nu echte knal testen. 
gevoelige borsten en moe zijn wel vroege signalen! Zou mooi nieuws zijn.
ik zou stiekem niet kunnen wachten tot vrijdag haha 
 
Terug
Bovenaan