NOD

Sorry ik ben nog wat onervaren maar ook in spanning of ik zwanger ben. Wat betekend NOD? Momenteel heb ik gevoelige tepels opgezwollen borsten en op de 27e dag van mijn cyclus. Ik weet niet of ik het mij inbeeld maar ik ik de laaste week ook elke dag een cheese burger van de Mac, dat moet ik gewoon hebben. Durf geen test te doen, maar kan aan de andere kant ookniet meer wachetn.
Nog tips voor mij?

Bedankt

Elke keer voordat ik ongesteld wordt, begin ik met zwangerschaps symptomen. En ik denk dat het ook komt omdat ik zo graag zwanger wil zijn.

Doe de test nog niet te vroeg, wacht liever af tot je een paar dagen overtijd bent. Dan is de Hcg hoger.

Dank je voor je reactie ik wacht inderdaad maar gewoon tot ik een aantal dagen overtijd ben. Wel moeilijk hoor maar ik hou vol.

Maar weet jij misschien waar NOD voor staat.

Beste PIEWIE

NOD betekent Niet-ongesteld-dag. Dat wil zeggen de dag dat je ongesteld moet worden maar het liever niet wordt omdat je dan zwanger zou kunnen zijn.
Hoop dat ik je heb geholpen en anders zou je even terug kunnen lezen wat vragen betreft. Er worden een heleboel vragen gesteld hier op dit forum en vaak worden ze ook beantwoordt. Succes met zwanger worden !!
Groetjes Biaggi

Beste Biaggi,

Ik ben duidelijk nog nieuw hier en stel jouw antwoord dan ook zeer op prijs. Ben mij inderdaad een beetje aan het inlezen hier op het forum.

Ik wil via deze weg ook iedereen succes wensen met zwanger worden. Ik heb zelf endometriose en kan daardoor moeilijk zwanger worden. Reeds 3 IVF-pogingen achter de rug en nu aan het eind van mijn vierde poging. Ik mag deze week terug naar het ziekenhuis voor een test, maar tot nu toe durf ik het niet, eigenlijk een beetje bang voor de uitslag.

Zal toch wel moeten gaan en kan alle succes gebruiken.

Bedankt

Terug
Bovenaan