NOD

Hallo meiden,

Wie heeft ooit een innesteling gevoeld? Ik zit op dag 20 en heb 19 mei mijn NOD. Volgens babybrabbel heb ik de 10e (gisteren) mijn innesteling gehad (als er een wonder is gebeurd). Maar vandaag heb ik al meerdere malen gemene steken in mijn onderbuik.

Zou dit te maken kunnen hebben met een innesteling? Ik zit me hier vanalles af te vragen en ben erg benieuwd. Wie ooo wie heeft dit eerder meegemaakt. In positieve of negatieve zin. Ik wil alles weten. Tot die tijd wacht ik nog rustig af want mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden. Dit is ronde 4 en we wachten rustig af tot 19mei.

Meiden alvast bedankt en vooral heel veel succes!

Liefs Bibi
 
Hoi
Ik zou voor de zekerheid wel vanavond klussen. Stel je voor het is de eisprong of nog een keer een eisprong. Zoals ik begreep kan dat.
Steken is voor mij een eisprong. Ook omdat ik een innesteling nog nooit gevoeld heb.
Ik hoop voor je dat het inderdaad is wat je zo heel graag wil.
 
Marijke bedankt voor je berichtje.
We hebben gisterochtend nog voor de zekerheid geklust, dus dat betekend dat we dan evt ook goed zitten toch?
Vanavond wordt het niet wat met klussen dus als ik vandaag een eisprong heb dan hebben we toch nog optijd geklust?

XX Bibi
 
Hoi Bibi,

Ook ik kan je hier helaas geen antwoord op geven, maar ik denk niet dat je er iets van voelt hoor!! Erg weer he, dat wachten!! Ik hoop echt voor jullie dat het raak is deze x!!!! Maar het klussen blijft leuk toch!! We hoeven ons in ieder geval niet te vervelen!!!

Suc6 liefs moi xxx
 
Terug
Bovenaan