NOD

Hai meiden,iedereen die zwanger is gefeliciteerd en de anderen veel succes en sterkte de komende dagen. Ik heb 3 mei mijn eisprong duidelijk gevoeld en ook meteen geklust tijdens de eisprong ook wel 2 dagen ervoor hoor. Ik zou morgen dan toch mijn nod dag hebben? Ik heb trouwens geen enkel gevoel of iets dat het raak zou zijn. Wel pijnlijke borsten maar die heb ik elke maand en af en toe een ieniemienie vlaagje van misselijkheid maar dat wijt ik dan weer aan mijn eten. Wanneer zou ik kunnen testen? Ik heb nog een test van het kruitvat huismerk liggen. Nou alvast weer bedankt voor de reacties en ik lees het wel.

Groetjes Freddy

Hoi Freddy (zo noemen vrienden mij ook!),

Wanneer je nod is weet ik niet omdat dat afhankelijk is van je cyclus. Wel weet ik dat je je niet teveel moet vasthouden aan of je iets voelt of niet. Het is echt een fabeltje dat je van alles moet voelen helemaal in het begin van je zwangerschap. Ik merkte zelf ook niets de eerste weken toen ik zwanger was. Succes (ik zou zeker even een testje doen!!!!)

Groetjes Frederique

Hoi Freddy,

Als ik jou was zal ik gewoon even een testje doen. Ik heb een test gedaan 1 dag dat ik overtijd was en ik was/ben zwanger. Tja en over die kwaaltjes... iedereen heeft het weer anders. Ik had in de eerste weken een zeurderig gevoel in mijn buik en ik kon mijn draai niet vinden. Ben ook echt niet misselijk geweest. Gewoon een testje doen en ik hoop voor je dat ik je op het andere forum kan ontmoeten.

Groetjes van Sandra B

Terug
Bovenaan