nod

wie heeft er morgen ook zijn NOD en is door allerlei klachten helemaal aan het denken zwanger te zijn. Ik voel me zelf al weken heel raar en heb steeds steken in buik en zij. ook doen mijn borsten erg zeer. Met name `s avonds ben ik soms misselijk en `s middags ben ik zo moe dat ik even ga liggen. Kan je lichaam je dan zo voor de gek houden als het niet waar blijkt te zijn?
 
hoi, ik voelde me ook al weken anders, borsten staan op springen, maar ik ben helaas vandaag ongi. geworden, ik hoop voor je dat jij het wel bent.
groetjes en succes
 
Ik heb ook morgen mijn 2e NOD en voel me ook sinds mijn eisprong anders. Gevoelige borsten, voel mijn onderrug heel erg en ik ben ook erg moe.
Helaas zegt het allemaal niet zo veel want je lijf kan je inderdaad goed voor de gek houden. Spannende dag voor ons morgen. Succes.
 
Ja, je lichaam kan je erg goed voor de gek houden. Ik heb het nu al 4 keer meegemaakt. Reken er niet teveel op dat je zwanger bent. Het is dan moeilijk te verwerken.
Ik hoop dat je wel zwanger bent.
Veel succes!

Tatjana
 
hoi,heb vandaag mijn nod, heb al paar dagen pijnlijke borsten en een ongi-gevoel in mijn buik, ook a uit nieuwsgierigheid een test gedaan(negatief)maar wel een zwanger gevoel, begrijp je spanning veel succes ermee
 
Terug
Bovenaan