NOD

hallo allemaal,
even tussen de drukte een berichtje van mij ik heb vandaag mijn NOD ik voel nog niks alleen nu heel misselijk (heb net in de auto gezeten denk dat het daardoor komt) en ik wacht voorlopig ook met testen woensdag ga ik denk testen wie weet heb ik een lange cyclus!!
-esther wat spijt me dat voor jullie zeg!!!!
-en san laten we hopen dat je echt zwanger bent ondanks de bloedingen!! ik duim voor jullie.
-en voor de aanstaande ouders van harte!!
iedereen veel succes liefs sandra
 
nou dat is zeker spannend maar ik ben er niet hele dagen mee bezig want daar heb ik geen tijd (werken en na het werk op het kindje van mijn zus passen die is 9 maanden wel schattig en alvast oefenen!!) voor dus dat testen kan nog even wachten.
wanneer is jou NOD???
het enige wat ik wel heb is dat mijn borsten niet groter zijn geworden (ik heb al cub D) maar ze zijn zo stevig geworden dat het wel silleconen lijken om te voelen!??
we zien wel kan ook door het stoppen van de pil natuurlijk dit is de eerste maand pas.
liefs sandra
 
sorry ben een beetje in de war jij bent natuurlijk al zwanger nou meid fantastisch ga er lekker samen van genieten, van harte!!!
hoelang waren jullie al aan het proberen??
liefs sandra
 
Hai sandra,wij waren deze maand voor het de eerste maand bezig.
Wel ben ik al drie maanden met de pil gestopt.Ik vind het allemaal erg spannend moet ik zeggen en heb veel last onder in mijn buik.
Ik probeer maar zo rustig mogelijk aan te doen en wil graag die eerste 12 weken door.
Maandag komt er iemand van moeders voor moeders en die gaat ook weer testen.

Ik hoop snel weer wat van je te horen,

Groetjes Ellen
 
Hallo Sandra2

Lange tijd niets van je gehoord. Nou mooi dat er nog niets is. Laat je me het hore zodra je iets meer weet. Hoop dat het raak is. Zondag is officieel mijn NOD. Maar wordt meestal 1 of 2 dagen ervoor ongi. Heb nu ongeloofelijke krampen in mijn buik. Dus ik vrees het ergste. Had er deze maand echt op gerekend. Nou ja nog even af wachten.

Liefs Janna Nienke
 
Terug
Bovenaan