NOD??

Hallo, ik ben jo2pie en nieuw hier, ik weet inmiddels wat NOD betekent, maar hoe berekenen jullie dat?? Ik ben afgelopen woensdag ongi geworden en ik ben die vrijdag ervoor met de pil gestopt.
En kunnen jullie me vertellen hoe je je cyclus kan berekenen, zonder temperaturen enzo.....

Liefs Jo2pie

welkom!
wanneer/hoelang was je cyclus met pil? je telt vanaf de eerste dag van menstruatie tot aan de volgende.
het kan zijn dat je cyclus de eerste maanden schommelt doordat eerst de pil uit je lichaam moet. dus het berekenen kan moeilijk worden. je kunt wel een gemiddelde nemen.
succes!
gr. petra

volgens mij wel. maar wees voorbereid op een teleurstelling als je niet ongi wordt en ook niet zwanger test.ik had zelf mazzel dat mijn ongi redelijk snel op gang was,maar bij anderen duurt het soms wel een paar maanden.hopelijk ben je snel zwanger en ook hartstikke zwanger als je ongi uitblijft!
succes!

hoi hoi,welkom,ik heb het zo berekent,na het stoppen met de pil,werd ik een paar dagen erna ongi,op de dag dat je dus echt rood bloed hebt,werd ik 28 dagen daarna weer ongi,en ongeveer tussen dag 12 en 14 is je eisprong,dus mijn cyclus is 28 dagen ,maar soms schommelt hij van 28 dagen naar 29 dagen sucses gr manuela

Ja dat hoop ik ook!! Bedankt en ik zal niet te snel van stapel lopen, ik hou er rekening mee dat het wel minimaal een half jaar kan duren, maar ik hoop het niet........

Liefs Jo2pie

hoi jo2pie
je moet eens op babybrabbel .nl kijken daar hebben ze een vruchtbaarheidkalender en daar rekenen ze ook je cyclus uit dat is echt handig als je een regelmatige cyclus hebt dan rekenen ze ook je vruchtbaarste dagen uit moet je echt eens proberen. veel succes
groetjes lindy

Terug
Bovenaan