NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wilde graag even van jullie weten hoe jullie het met je NOD doen.
Ik heb nl een cyclus tussen de 27 en 33 dagen dus ik weet nooit precies wanneer mijn ongi is.
Neem aan dat niet iedereen hier een regelmatige cyclus heeft.

Groetjes NIEMPIE

Hoi Niempie,
Nou ik wou dat ik jouw cyclus had.
Ik zit op dit moment in ronde 4 en tot nu toe heb ik een cyclus gehad van 69,35 en 48 dagen.Dus het is elke keer weer een gok wanneer mijn nod is en dat vind ik wel jammer,want ik wil ook op de NOD-lijst,maar ja dat is nu een beetje onmogenlijk.Ze zeggen wel dat hoe langer je met de pil gestopt ben hoe regelmatiger je cyclus word dus daar hou ik me dan maar aan vast.Maar ondertussen blijven we gewoon om de dag doorklussen(dat is ook geen straf hoor)en rustig afwachten.Nou ja,rustig!?!?
Groetjes phoebe

Hoi phoebe,

Ja, je hebt gelijk ik heb nog niets te klagen.
Wat een onregelmatige cyclus heb jij ,inderdaad helemaal lastig.
Denk je dan niet steeds dat je zwanger bent?

Succes met klussen
groetjes Niempie

Ja,ik blijf testen kopen,maar ja dat liever dan die onzekerheid.
Alhoewel als je een negatieve test heb gehad en je bent weer een week verder en er is nog geen ongi,begin je toch weer te twijfelen aan de uitslag.En dan krijg je toch weer die hoop van,zou het dan toch raak zijn?En ach dan doe je maar weer een test.en dat is best een duur grapje hoor.

hoi niempie
ik heb ook geregeld een onregelmatige cyclus (menstruatie)

maar dankzij mijn persona monitor,
weet ik voortaan wanneer mijn menstruatie aankomt, dit computertje leest om de tijd je gegevens ,dus via een (urine)test staafje. het computertje geeft zelf aan wanneer je een test moet uitvoeren.
als je dit persona monitor wilt kopen,
kost het niet vrij prijzig met test staafjes erbij, maar op www.marktplaats.nl staan ze ook.

er komt geen urine op de persona monitor, want over het teststaafje komt een soort dopje op, die je later in de persona monitor klikt.

heb je vragen , dan mag je mij altijd e-mailen.

ik help je graag met zoeken.

Hoi niempie.
Ik was ook altijd erg onregelmatig, en ookal ben ik vlot zwanger geworden, met de persona heb ik geen goede ervaringen. Ik ben nl bevrucht op de dag dat ik volgens de persona nog lang geen eisprong zou hebben, en die dus ook niet meer kwam....
Gewoon verstand op nul, en om de 2 weken testen.... groetjes, carla

Hi Niempie, ik zou inderdaad gewoon een ovulatietest gebruiken. Ik gebruik de maybe baby en deze geeft altijd precies mijn eisprong aan (als deze aangeeft dat ik mijn eisprong heb dan controleer ik dat altijd met een CB teststaafje, zo kun je er nooit naast zitten) maar de Persona schijnt ook goed te zijn.

Succes!

Groetjes F.

Hallo allemaal

Iedereen bedankt voor jullie reactie's.
Problemen met mijn eisprong heb ik eigenlijk niet (ik voel hem wel).
Was bij mij eerste kindje in 3 maanden zwanger.
Maar ik vroeg mij gewoon af hoe jullie dat doen bij de NOD lijst.
Want als je niet altijd op een vaste tijd je ongi bent ,kun je dus niet op de lijst.

In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties.

liefs Niempie

Terug
Bovenaan