A
Anoniem
Guest
Misschien kunnen jullie je het moeilijk voorstellen, maar soms wordt ik best een beetje verdrietig als ik lees over jullie NOD-dagen en alle lijsten steeds weer.
Ik ben nu 4 maand van de pil af en ben nog steeds niet ongesteld geweest...ik moet maar geduld hebben volgens de HA. Ik zou zo graag met jullie mee willen klesten, en mis eigenlijk die zekerheid van spanning naar je NOD. (al klinkt dat voor jullie misschien raar)
Mijn borsten doen de laatste tijd wel wat raar, ze verdikken een beetje en je ziet de aderen in mijn tepelhof lopen. Maar niet zodanig overtuigend dat ik durf te testen.
Nou ja, afwachten dan maar weer...
Sorry, een beetje een depriberichtje, maar dat mag hier toch ook he???
Liefs Marianne
p.s ik bedoel het zeker niet als een persoonlijke aanval ofzo hoor....
Ik ben nu 4 maand van de pil af en ben nog steeds niet ongesteld geweest...ik moet maar geduld hebben volgens de HA. Ik zou zo graag met jullie mee willen klesten, en mis eigenlijk die zekerheid van spanning naar je NOD. (al klinkt dat voor jullie misschien raar)
Mijn borsten doen de laatste tijd wel wat raar, ze verdikken een beetje en je ziet de aderen in mijn tepelhof lopen. Maar niet zodanig overtuigend dat ik durf te testen.
Nou ja, afwachten dan maar weer...
Sorry, een beetje een depriberichtje, maar dat mag hier toch ook he???
Liefs Marianne
p.s ik bedoel het zeker niet als een persoonlijke aanval ofzo hoor....