NOD

A

Anoniem

Guest
Misschien kunnen jullie je het moeilijk voorstellen, maar soms wordt ik best een beetje verdrietig als ik lees over jullie NOD-dagen en alle lijsten steeds weer.

Ik ben nu 4 maand van de pil af en ben nog steeds niet ongesteld geweest...ik moet maar geduld hebben volgens de HA. Ik zou zo graag met jullie mee willen klesten, en mis eigenlijk die zekerheid van spanning naar je NOD. (al klinkt dat voor jullie misschien raar)

Mijn borsten doen de laatste tijd wel wat raar, ze verdikken een beetje en je ziet de aderen in mijn tepelhof lopen. Maar niet zodanig overtuigend dat ik durf te testen.

Nou ja, afwachten dan maar weer...

Sorry, een beetje een depriberichtje, maar dat mag hier toch ook he???

Liefs Marianne
p.s ik bedoel het zeker niet als een persoonlijke aanval ofzo hoor....

Hoi

Ik begrijp je wel hoor,je hebt het gevoel als je nog geen NOD hebt niet mee kunt praten.

En depri berichtjes mogen hier ook er is altijd wel iemand die iets liefs schrijft.

Kom altijd gewoon maar effe kletsen of reageer gewoon op berichtjes dan heb je mischien het gevoel dat je erbij hoort.

Ik hoop voor jou dat je snel ongi wordt of zwanger bent natuurlijk!

liefs niempie

Het is altijd! goed om te schrijven ook als je je rot voelt, misschien juist als je je rot voelt.
Het is heel begrijpelijk dat je je zo uitdrukt hoor en niet erg.
Ook ik duim voor je en laat de moed niet zakken.

Liefs, Crienie

Hoi Marianne,

Ik kan me voorstellen hoe frustrerend dat is voor jou. Je hebt helemaal gelijk. Je kunt beter balen van het wachten op je NOD dan balen omdat je niet weet waar je op wacht.

Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt, en zo niet... altijd welkom om hier je frustraties te uiten!

Liefs, Inge

Hoi Marianne,

No problem ffies een mailtje met je gevoelens. Gewoon doen.

Veel succes en probeer niet teveel op signalen van je lichaam te letten. Kan je namelijk flink voor het lapje houden.

Succes en klus ze!
Roos

He Marianne,

nou ik weet een beetje wat je voelt (ben direct na stoppen wel ongi geweest maar nu sinds mei niet meer) en weet ook dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt. Ook als het niet een vrolijk berichhie is. Niet alleen met elkaar lachen ook huilen en schelden doen we hier.

Suc6666, sterkte.
PS. Je zou misschien teunisbloemolie capsules kunnen slikken misschien dat dat iets helpt. Die dingen schijnen te helpen om je ongi regelmatig te krijgen. Nu is het bij jou nog niet begonnen maar da's dus ook onregelmatig. Zoek er anders eens naar of het je iets lijkt.

Terug
Bovenaan