nod

A

Anoniem

Guest
Zijn er meiden die ook de komende dagen hun nod hebben?
Ik ben benieuwd wat jullie voelen. Mijn nod is a.s woensdag of donderdag.
Alleen mijn probleem is dat mijn we met de familie een weekendje weg willen gaan. En wel op 14 mei 2005. En als ik zwanger zou mogen zijn is 19 mei mijn uitgerekende datum. Dus nu moest ik wel tegen mijn zus zeggen dat ze even moet wachten met boeken. Omdat ik volgende week weet of we dan mee kunnen. Ze heeft een optie tot vrijdag. Maar ik vind het gewwon jammer dat als het eventueel raak mag zijn dat ik het gelijk moet vertellen. Het is niet het grootste probleem van de wereld, maar wel een beetje jammer dat ik er zo open over moet zijn.

Mijn kwaaltjes zijn: moe, haaruitval, een raar gevoel boven in mijn keel. Zoiets van, dat als je rustig blijf je niet over je nek gaat. En af en toe steekjes in mijn borsten. En een heel enkele keer een steekje in mijn lies.
Maar ik heb nergens constant of heftig last van.

Dat was het. Prettig weekend. En voor de gelukkige onder ons. Van harte! En degene die lekker gaan klussen. Veel plezier. En voor de nod'ers. Toi,toi, toi!
Liefs Nance

Hoi Nance,

ik heb a.s. dinsdag mijn nod. Voel me ziekig, beetje grieperig. Duizelig, kramp in mijn onderbuik en liezen en misselijk. Niet echt optimaal, had ik met de pil helemaal geen last van voor ik ongi moest worden. Gister had ik bij het afvegen een heel klein beetje helder bloed, maar vandaag weer niet. Maar ja na een jaartje of 12 de pil is het ook niet zo raar. Wat dat weekendje weg betreft: moeilijk. Wij hebben hetzelfde met de vakantie volgend jaar, gaan namelijk elk jaar met mijn ouders en die willen nu alweer de vakantie voor volgend jaar boeken. Maar als ik hoogzwanger of een baby van een paar maanden heb, ga ik echt niet op een camping zitten. Vooralsnog hebben we het af kunnen houden dat we gaan boeken. Wij willen namelijk nog niet vertellen dat we bezig zijn. Zou je dus wat dat betreft geen advies kunnen geven. Is inderdaad geen halszaak maar wel lastig als je het nog voor je wilt houden.

Groetjes

ik vind dat je het niet hoeft te vertellen. Er bestaat toch zoiets als annuleren! en dan pas mei 2005.
nee hoor , hou het maar lekker voor je en geniet er eerst zelf van als het wel raak mocht zijn. Ik hop het voor je.
groeten, veschna

Hoi Nance, ik heb mijn nod a.s. donderdag. Ik dacht aan de lijst te zien dat ik de enige was. Nou kunnen we samen duimen.....En wat dat weekendje weg : ik zou gewoon boeken. Ik denk ook weer iedere maand hoe of wat plan ik ,maar dan kun je wel aan de gang blijven. Succes voor de komende dagen en ik zal ook voor jou duimen ! XXX

Oh nu zag ik het dat je erop staat bij 8 september. Ik ben trouwens ook 29.
Heb dus ook die vage klachten die er niet steeds zijn,maar als ik ze voel denk ik wel : "heeeeee zou he ?" XXX

Hoi Nance en de anderen,

Ook ik heb komende week mijn NOD. Uitgaande van een normale cyclus a.s. dinsdag... Maar aangezien het ronde 1 is na ruim 10 jaar pil slikken is dat verre van zeker. We wachten dus met spanning af!! :)

Groetjes,
A.

Terug
Bovenaan