NOD

A

Anoniem

Guest
De gevreesde NOD datum sluipt stilletjes dichterbij........23 okt.

Ik had me voorgenomen om er niet meer zo op te focussen. en me niet meer gek te laten maken.
ik ben toch altijd zo nuchter en met bijde benen op de grond zei ik tegen mezelf.
Dus bekijk het eens rationeel, ik zit pas in ronde 3, dat is nog niks.
ga er maar vanuit dat het dit jaar er niet meer in zit. Focus tot die tijd geoon even op je werk. etc...
nou dit en nog veel meer, ik heb mezelf streng toegesproken.
en het leek even te gaan werken.
maar nu komt de NOD in zicht en ik krijg het weer.
Z e n u w e n !!

Heb ik nou echt niks over mezelf te zeggen ?
ben ik overgeleverd aan mn eigen hormonen ?

en ik weet eigenlijk al dat het niet raak is, we hebben ook maar 2 keer geklust deze maand, en niet op de goede tijdstippen.
maar toch..... je weet niet he.... blijft toch in je achterhoofd, de hoop op dat ene turbo zaadje....

Ik was gisteren bij mn oom en tante op visite, zegt mn oom zomaar opeens: volgens mij ben je zwanger ! nou ik was echt perplex. dus ik ontken het, en vraag hoe hij er bij komt.
zegt ie, gewoon een ingeving, maar ik heb er met zoiets nog nooit naast gezeten hoor.

en dan ben ik zo'n muts dat ik die zelfde avond in de badkamer sta te twijfelen of ik een test zal doen, terwijl ik eigenlijk zeker weet dat het niet het geval is.

ik wordt soms moe van mezelf, en moest het even van me aftypen.
Claire

Ik heb precies hetzelfde!!!!! mijn Nod is de 24ste en ik ben ook in de 3e ronde, hehehe eindelijk een mede-partner!!!
Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt en dus wel op de juiste dagen geklust.
De eerste week was ik echt supermisselijk en zere borsten, nu voel ik bijna niets meer, beetje zere tepels, moe, alleen superveel pukkels, hahaha
Normaal ben ik niet pukkelvrij maar dit is echt het andere uiterste!!!
Gek he dat een week zo lang kan duren, normaal vliegen ze voorbij.
Ik duim voor je, ik hoop dat je oom gelijk heeft en laat wat horen als je meer weet.

Terug
Bovenaan