NOD

A

Anoniem

Guest
Dinsdag weer ongi geworden. Mijn nieuwe nod is 16-12. Ik ben "door naar de volgende ronde" nr. 12.

Ik heb afgelopen week een enorme baalweek achter de rug. Ruzie met mijn moeder over een scheidende broer, een bazin die valt over de fouten die gemaakt worden op het werk enz. Heb dan ook maar vertelt aan mijn bazin en moeder dat ik niet lekker in mijn vel zit door het hele zwangergedoe. Kreeg heel veel begrip (en natuurlijk ook ongevraagd advies :)!) en wat denk je dat mijn bazin zegt? Ze stuurt me verplicht op vakantie om een beetje bij te komen van alle spanningen. Aaach toch wel lief. Mijn man en ik hebben meteen een last minute geboekt. Volgende week zaterdag gaan we lekker naar Mexico. En wie weet.....misschien heel misschien komen er wel drie terug. Het is in die week nl. ook "klusdag".

Voor iedereen die wel zwanger is: gefeliciteerd. Voor alle andere, veel succes met klussen.

Ik zal aan jullie denken als ik onder mijn sombrero een siesta houd!

Groetjes
Miranda (31)

Hi Miranda,

Shit joh dat je weer ongesteld bent geworden. Das altijd weer erg klote.

En vooral als je dan ook nog zo'n rot week hebt.

Maar goed....je gaat lekker naar Mexico!! Geniet er van....kom inderdaad samen tot rust.....en wie weet komt je terug met een klein mexicaantje in je buik....

Ik ga voor je duimen.

Dikke knuffel Flower

Terug
Bovenaan