nod

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben koosje ben bijna 37 en ben ook bezig net weer ongesteld geworden zou het ook leuk vinden om op de lijst te komen hoe werkt dit ?
Ben nieuw hier maar volg deze site al een tydje.
groetjes .en veel sucses allemaal.

hoi Koosje,
Sas24 houdt de NOD lijst bij voor ons allemaal.Lief he?
Als je   onder de topic van de NODlijst is er weer,een berichtje achter laat   dan komt het denk ik wel goed.

Ze wil dan graag weten hoe oud je bent.In de hoeveelste ronde je zit.Dit wil zeggen hoeveel maanden je bezig bent.Voor het hoeveelste kind. En je NOD dat is de datum dat je ongi moet worden maar echt niet wil worden .

Succes met zwanger worden en gezellig dat je er bij bent gekomen.

groetjes Cindy34
34 jaar,6de ronde,Voor vierde kindje,NOD 17 juni.

doeidoeiiiiiiiiii

quote: Cindy34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2005 09:36:56'));

hoi Koosje,
Sas24 houdt de NOD lijst bij voor ons allemaal.Lief he?
Als je   onder de topic van de NODlijst is er weer,een berichtje achter laat   dan komt het denk ik wel goed.

Ze wil dan graag weten hoe oud je bent.In de hoeveelste ronde je zit.Dit wil zeggen hoeveel maanden je bezig bent.Voor het hoeveelste kind. En je NOD dat is de datum dat je ongi moet worden maar echt niet wil worden .

Succes met zwanger worden en gezellig dat je er bij bent gekomen.

groetjes Cindy34
34 jaar,6de ronde,Voor vierde kindje,NOD 17 juni.

doeidoeiiiiiiiiii

Hoi cindy ik ben in de vierde ronde ook voor het vierde kindje 3 kinderen uit een eerder huwelijk best spannend allemaal net weer ongesteld geworden  maar goed moed houden en wie weer vvolgende maand dan 3 jully nod dag.

Terug
Bovenaan