NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik moest gisteren ongi worden, maar ik ben het nog niet, nu moet ik wel zeggen dat ik geen gemeenschap heb gehad want ik wou de eerste maand ff afwachten. Ik was 3 juni ongi geworden en als ik naar de 28 dagen tel dan zou ik gisteren ongi moeten worden.
Ik vraag me maar steeds af waar het aan kan liggen. Kan iemand me er misschien meer over vertellen. Zit er namelijk heel erg mee.

groetjes,
Maria

Hallo!

Je schrijft dat je in de eerste maand geen gemeenschap hebt gehad. Ik ga er dus vanuit dat je net gestopt bent met de pil. Dan kan het wel even duren voordat je cyclus weer helemaal 'de oude' is hoor. Bij de meeste vrouwen duurt dat wel een paar maanden.
Succes!

Femke

Hoi,

Ik ben net een ongeveer een maand gestopt maar iets wat ik ook gedaan heb is toen ik de pil slikte heb ik het maar een week geslikt i.p.v. de strip helemaal af te maken dus ik weet niet of dat er ook wat mee te maken heeft.

Groetjes, Maria

Hoi Femke,

En als ik het goed begrijp dan bedoel je dat je na de stop van de pil dan wel maanden kan duren voordat je ongi wordt? Ik heb namelijk een tewllingzus een 1 eige en zij was al na 21 dagen de eerste keer ongi geworden daaromvindt ik het ook zo raar. En ik heb ook wel veel stress maar toch denk heel de tijd waarom wordt ik niet ongi terwijl ik nog geen gemeenschap heb gehad en ben dan ook vaak chagerijnig.

Groetjes, Maria

Terug
Bovenaan