NOD????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb me vandaag aangemeld, omdat ik ook probeer zwanger te worden.   Heb eerst het forum al even doorgelezen, en nou komt regelmatig het woord NOD voor. En het is misschien een 'domme' vraag maar wat is NOD?

Groetjes Susanne

Volgens mij betekent NOD, Niet Ongesteld Dag. De dag waarop je dus denkt dat je ongesteld zou moeten worden ( maar je dus hoopt dat dat niet gebeurd en dat je dus zwanger bent!)
Ik heb trouwens ook heel wat berichtjes op dit forum gelezen voor ik er zelf achter achter was gekomen wat NOD is. Geen gekke vraag dus.

xx Appeltje

Bedankt, voor het beantwoorden voor mijn vraag. Eigenlijk is dat moeilijk te berekenen. Mijn eerste cyclus duurde 31 dagen, en mijn tweede 28 en nu zit ik in de derde op 31 dagen. Zou dat dan betekenen dat ik morgen een test zou kunnen doen, als ik dan al niet ongesteld ben?
groetjes

Eh ik kan je vraag niet met zekerheid beantwoorden maar je zou het natuurlijk gewoon kunnen proberen. Ik ben zelf net begonnen en zit dus in de 1e ronde. Ik heb ik mijn hele leven pas 1 keer een test gedaan en die was positief. Mijn dochter is nu 1,5.

Ook ik had al een paar keer op de site zitten lezen en mij af zitten vragen wat NOD zou zijn. Ik dacht wel zoiets! Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die twijfelde wat het betekende!

Groetjes Sannie

Terug
Bovenaan