NOD????

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve iedereen,
Ik ben shana en nieuw op dit furom. Ik wilde jullie vragen waar de afkorting nod voor staat. Wat het betekent is duidelijk. Maar waarom deze afkorting.
Vast een hele stomme vraag.
Kus Shana

Hoi!
Ik heb er ook een tijdje over gedaan om achter de afkorting te komen. Dus is niet dom of zoiets.
Het staat voor Niet Ongesteld Dag, maar bij de meesten draait het vaak uit op OD, helaaas. Zijn jullie al lang bezig?
Hoop dat ik je een beetje geholpen heb.
Liefs!

Hoi Shana,

Zeker geen domme vraag hoor! Ik ben namelijk ook pas nieuw op dit forum en zag deze afkorting ook vaak verschijnen. Ik wist ook niet wat het betekende totdat iemand de afkorting in een zin gebruikte waaruitik kon opmaken dat het iets met niet ongesteld te maken had.
Maar is bij jou de NOD al gepasserde of niet?

Groetjes Clauw

Hoi Shana,

Sorry ik heb je berichtje verkeerd gelezen. NOD is de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden maar niet bent. Als je dit zo blijft dan ben je over tijd. Je kunt dan na een paar dagen ofzo een test doen om te kijken of je zwanger bent. Ook heb je kans dat je na een paar dagen weer ongesteld wordt, je cyclus duurde dan langer.
Hopelijk is nu je vraag wel beantwoord, en nogmaals sorry dat ik je vraag verkeerd begreep.
Succes

Clauw

Terug
Bovenaan