Nod

A

Anoniem

Guest
<p>Goedemorgen allemaal.</p><p> </p><p>Ik weet niet of hier al een toppic over is, maar zit best te stressen dus vandaar dat ik dit berichtje hier plaats.</p><p> </p><p>Ik ben vandaag op mijn 2e NOD. Heb een raar gevoel in me buik en ben constant misselijk en hongerig. </p><p>Wel heb ik elke keer het idee dat ik ongesteld ben geworden, wat later witte afscheiding blijkt te zijn.</p><p> </p><p>Ik heb zwangerschapstesten van action liggen, zowel de normale als de vroege test. Maar nu twijfel ik zo of ik al kan testen.</p><p> </p><p>Iemand hier ervaring mee, of tips om mezelf wat rustiger te houden. </p><p>We zijn al een jaar bezig zonder resultaat na een miskraam.</p><p> </p><p>Groetjes</p><p>Corina</p>

Ik lees dat vandaag je NOD is dan kan je toch al gewoon gaan testen? Ik was voor mijn dochter 25 maanden bezig wel na een miskraam en nu voor de 3de alweer 14 maanden

Oh dat is inderdaad ook heel lang. 
Ja klopt vandaag is dag 2. Maar moet ik dan de vroege test doen of de normale?

Als je NOD al is geweest kan je ook gewoon de normale doen maar zo'n vroege ziet ook lagere waardes dus dan heb je wel meer zekerheid ik zou het wel met ochtend urine doen dan zijn de waardes nog hoger 

Okee bedankt voor de info. Dan gaan we morgen ochtend maar testen :) 

Als je al over je NOD heen bent kan je ook later op de dag testen en hoef je niet perse te wachten op een ochtend!

spannend hè! 

Ik zit momenteel op dag 32. Heb na mijn vorige miskraam steeds cyclussen tussen 26-32 dagen. Heb wel al een aantal dagen gevoelige borsten, niet mijn tepels maar echt borsten. 
Als ik vandaag niet ongesteld word ga ik ook morgen testen. 

Wat zegt het als een test negatief is maar je al voorbij je NOD bent?

Ik heb dus een half uurtje geleden getest (kon het niet meer houden haha) en was negatief. :(  als het over 2 dagen nog steeds niet is geweest maar opnieuw testen. 
Maar ben bang dat het dus negatief blijft en ik wat later ben met mijn menstruatie.
Iemand hier toevallig ervaring mee?

Terug
Bovenaan