NOD?

A

Anoniem

Guest
Ben net nieuw, betekend het nieuwe ongesteldheids datum?

hoi

Dit betekent niet ongesteldheids dag.omdat we allemaal hopen om dan niet ongesteld te worden ,rd =rode duivels oftewel ongsteld vk- verloskundige enz groetjes wendy en welkom hier

hoe kon ik dat nou niet bedenken!!
Maar bedankt voor je uitleg!! Zit pas sinds gisteren op de site, dus nog niet helemaal ingeburgerd.

Hoe gaat het met jou? Al lang bezig?

Hey begin!

Toen ik voor het eerst op het forum kwam wist ik ook niet echt wat al die afkortingen betekenden, maar zo langzamerhand ben ik er wel achter gekomen :).

suc6 :), ik hoop snel positief nieuws van je te horen :)

groetjes, peterselie

Dat hoop ik ook! Spannend hoor, maar ben nu ongesteld, dus duurt nog wel even..

en jij? Lang bezig?

Hey Begin,

Ik ben in februari 2006 gestopt met de pil, maar pas in mei 'voor het eggie' gegaan. Ik ben trouwens 1,5 jaar getrouwd met m'n man, maar we kennen elkaar nu 5 jaar. o, wat gaat de tijd toch snel :). Ben jij getrouwd of woon je samen, of?

In augustus zwanger geraakt maar maar dat eindigde helaas in een miskraam :-(. Nu vanaf oktober weer bezig, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik heb nu voor het eerst ovulatietesten gekocht, die ga ik gebruiken over 5 dagen als de vruchtbare dagen er weer aankomen, ik ben erg benieuwd. Ik had vroeger nooit gedacht dat ik zo bezig zou zijn om zwanger te raken, maar zeker na de miskraam wil ik gewoon graag een lieve beebs om van te houden :). We gaan dus voor de eerste, en jij?

greets, peterselie

Hey hoi,

Wat erg voor je dat jullie een miskraam hebben gehad. In mijn omgeving zijn er ook enkele vriendinnen die een miskraam hebben gehad en ik kan me goed voorstellen dat het erg vervelend is. Maar het echt voorstellen dat kan volgens mij niet, ik heb nu nog geen idee wat het precies inhoud (gelukkig).

Maar goed, ook jullie zijn nu dus bezig.
Wij zijn bijna 1 jaar getrouwd en zoals gezegd pas sinds afgelopen maand bezig. We kennen elkaar nu 10,5jaar en wonen zo'n 5jaar samen. Wij zijn nu dus wel klaar voor het volgende gezinslid.

Wanneer is jou NOD? die van mij pas 3 april dus ik moet nog ff wachten, maar goed dan kunnen wij weer even klussen (ik ken vervelendere dingen in het leven ).

Groetjes en we houden elkaar op de hoogte !!

-X- Begin

hoi

dit is mijn eerste ronde voor nummer twee en mijn NOD is 22 maart bij de vorige keren was ik in een keer zwanger maar daar ga ik nu niet van uit ik zie het wel dus kunnen we elkaar op de hoogte houden he ?succes he gr wendy

Terug
Bovenaan