NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag is mijn NOD.
Ik word weer helemaal gek van de spanning, ondanks dat ik me een paar dgn geleden had voorgenomen om deze dgn rustig af te wachten. Zat mezelf moed in te spreken van; stomme muts, je wordt gewoon ongesteld dus je kan er gewoon rustig op wachten, niks meer en niks minder. Maar nu is het dan weer zover en ik word weer gek van de spanning. Zondag gaan we pas testen, omdat vanwege de Progestan bolletjes mijn menstruatie wat langer weg kan blijven (vorige ronde was ik 5 dgn overtijd). Vanavond nog 2 en morgenochtend nog 2 bolletjes en dan ben ik daar ook weer van af.
Nou, we zien wel, ze zullen wel weer komen nadat ze ons een paar dgn hebben laten wachten en er een test tegen aan gegooid hebben. Die krengen zijn al zo duur.
Scorpy, wil zo graag met je mee, samen bevallen in April, gezellig.

Kruimel

Hoi Kruimel, wat een spanning!!!
Zal voor je duimen dat het goed komt. Die dagen zijn om voor je het weet!!!!!
Groetjes!!!!

Hoi Kruimel,

Spannend toch elke keer weer... Mijn NOD was ook gisteren en helaas ben ik vannacht ongesteld geworden. Ik hoop dat jij veeeeeeeel beter nieuws voor ons hebt!

Groeten, Saar

Stuur die rode duivels maar naar een ander eiland hoor! Ik duim voor je!

Groetjes, Pleun

Lieve Kruimel, ik ga weer hard voor je duimen!

Liefs Suusje

Hoi Hoi,

Hier nog steeds niks te bekennen. Hmmmmmm, ik hoop maar dat als ik niet zwanger ben, die  niet lang op zich laten wachten. In ieder geval VOOR zondag want dan gaan we testen en ik wil GEEN negatieve test zien. Die heb ik er al genoeg gezien in die 2 jaar. Ik wacht "rustig" af hier. Ik moet  vanmiddag/vanavond   werken dus heb dan een goede afleiding.

Kruimel

o  ja  Saar,
balen dat je weer ongesteld ben geworden. . Ik hoop dat je ondanks die  toch een hele fijne vakantie gehad hebt. Soms hoop je toch al die rompslomp niet meer nodig te hebben. Op naar de volgende ronde meid. Dat gaat hem vast worden, met die hormonen. Hormonen geeft idd een verhoogde kans op een zwangerschap. Ik   voor je.

Kruimel

Hoi Kruimel

Als de duiveltjes weg blijven, krijg je zo veel hoop. Dan test je en dan wil je zo graag "zwanger" lezen en niet "niet zwanger"
Ik zal heel hard voor je  dat het raak is

Liefs   Lydia

Terug
Bovenaan