NOD

Beste allemaal,

Ik heb al even niet geschreven, omdat ik wat afstand wilde nemen van alles en omdat ik op vakantie bent geweest. Ik moet even mijn spanning kwijt. Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar mijn temperatuur is nog 37.4 en normaal daalt mijn temperatuur de dag voor mijn ongesteldheid al naar 37.0 en is hij op de dag van mijn ongesteldheid 36.9. Ik word een beetje gek, maar ik durf nog niet echt te testen. Ik merk dat ik mij momenteel moeilijk voor kan stellen dat ik nog een baby kan krijgen. Ik weet dat het raar klinkt, maar de blijheid van de eerste keer kan ik even niet terughalen. Ik ben alleen maar bang dat het niet zo zal zijn en let op elk signaaltje. Ik denk dat ik morgen ga testen. Sorry voor dit wazige lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.

Groetjes,
Ongeduldje32

hoi,

jeetje ja dat klinkt toch wel als een zwangerschap normaal gesproken.
is er nu nog niks te bekennen van die ongi,
hoe lang is het geleden jou mk,
tja ik hoop voor je dat het raak is meer kan ik niet zeggen.
heel veel succes en hou ons op de hoogte
gr.debra

hoi
Ik weet hoe je je voelt ben donderdag jl. gecurreteerd en loop contineu rond met de gedachte van als ik maar ongi word en als ik nog maar zwanger raak,EINDELIJK WAS IK ZWANGER MAAR DEZE ZWANGERSCHAP IS VAN ME WEG GENOMEN MET 12 WEKEN,en denk nog vaak van ik had helemaal geen symptomen van dat ik een miskraam had ,maar blijf vol goede moed eens komt de tijd!groetjes en succes met alles
moniquevan februarie forum

Beste Monique en Debra,

Dank voor jullie reacties. Ik heb inmiddels getest en er stond een duidelijke roze stip in het middelste schermpje (Prediktor). Ik ben ergens wel blij, maar ook nog erg gereserveerd. Ik wacht het allemaal rustig af. Na acht weken mag ik al een echo, omdat ik de miskraam heb gehad. Dat zal ongeveer 27 augustus zijn. Pas als ik de echo heb gezien, ben ik denk ik pas echt blij. Ik probeer er alvast een beetje van te genieten, maar ik laat mijn hoofd nog niet op hol brengen. Ook vertellen we het deze keer nog aan niemand. Msaar goed. Ik hoop voor jullie dat het ook weer snel raak is!

By the way: ik had mijn curettage op 2 april, dus het is nog best weer snel gegaan.

Terug
Bovenaan